Våre ultralydbilder ❤️

Her er lille prikken vår :love7 Trodde jeg var 6+6, men han sa 5+6, men ser at det står litt forskjellig på bildene. Får det ikke til å stemme at jeg er 5+6, så ble litt engstelig :sorry: Skjermbilde.PNG
 
IMG_8708.JPG Min lille peanøtt i dag 9+2 (satt frem til ca 9+3/4) [emoji173]️
 
Her er lille prikken vår :love7 Trodde jeg var 6+6, men han sa 5+6, men ser at det står litt forskjellig på bildene. Får det ikke til å stemme at jeg er 5+6, så ble litt engstelig :sorry: Vis vedlegget 255537

Jeg tror ikke du skal bekymre deg altfor mye, det der varierer mye så tidlig. Ville stolt på egen utregning til oul. Som du skriver, så står det forskjellig på bildene, tror det er vanskelig å si for sikkert så tidlig :)
 
Jeg tror ikke du skal bekymre deg altfor mye, det der varierer mye så tidlig. Ville stolt på egen utregning til oul. Som du skriver, så står det forskjellig på bildene, tror det er vanskelig å si for sikkert så tidlig :)
Ja håper det er derfor.. tenker jo fort feks at "å nei, har utviklingen stoppet opp?" .. neimen ikke lett å være gravid :p hehe.. skal inn på ny ul 15 mai, så håper alt ser bra ut og at jeg da roer meg... litt iallefall :laughing001
 
Lille bamsemusen vårres, satt tilbake 1 dag så 8+5 i dag [emoji173]️ 1,71 cm og perfekte hjerteslag[emoji173]️IMG_0780.JPG
 
IMG_2259.JPG
Var på privat ul når jeg var 9+0, og fikk se denne lille ostepoppen <3 19 mm lang, så ble satt bar 2 dager:)
Tegna smil så dere ser hva som er ansiktet haha:)
 
IMG_20180509_130256.jpg

Uke 8+3 , ikke så mye å skjønne [emoji85]
 
Hello! I am seeing that some of you had ultrasound at 6 weeks. I am 10 weeks now,but my doctor told me that the first controll it's gonna be after 12 weeks. Why couldn't I get it earlier?
 
An ordinary pregnancy control to your local GP is scheduled around week 12 (but you have to schedule it yourself). Here they will test your urine and have your bloodwork checked (related to your pregnancy; vitamine status etc). Also they will schedule an appointment for your upcoming ultrasound (which you get covered) in week 17-20. Although you get this ultrasound for free, many people feel that it is a long time to wait until week 17-20 to see if the baby is okay. So me, for instance, have paid a visit to a private gynechologist to hear the heartbeat and see that the baby is okay already in week 8.
 
Hello! I am seeing that some of you had ultrasound at 6 weeks. I am 10 weeks now,but my doctor told me that the first controll it's gonna be after 12 weeks. Why couldn't I get it earlier?

I forgot to reply to your post so that you get a notification, but you can read my answer over this comment:)
 
Var uke 8+5 når eg var på første ultralyd (bilde)Snapchat-1473530750.jpg :) nå er eg uke 10+5.
 
Lille bamsemumsen vår ❤️ ble satt tilbake 1 dag til 8+2 :) 1,8 cm og hjerteslag på 165 i minuttet ❤️
 

Vedlegg

  • download.jpeg
    download.jpeg
    111,1 KB · Visninger: 70
Back
Topp