Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! ❤
Vi betaler 1100 kr privat for tidlig ultralyd i Trondheim. Noen får henvisning for tidlig ultralyd også, men det er vel kanskje helst om man har erfaringer som gjør man er veldig redd for å miste, har blødninger eller om det er noe annet ekstra.Dere som har vært å tatt tidlig ultralyd, hvor dro dere for å ta det? Å hva koster det evt? For må vell på noe privat klinikk når det er tidlig?
Vi betaler 1100 kr privat for tidlig ultralyd i Trondheim. Noen får henvisning for tidlig ultralyd også, men det er vel kanskje helst om man har erfaringer som gjør man er veldig redd for å miste, har blødninger eller om det er noe annet ekstra.
Så fint bilde! Å så tydelig man kunne se ansiktet og armen ❤
Min ble satt til 8+6, men tenker det er så små marginer i starten at jeg ikke justerer helt ennåSå fint bilde! Å så tydelig man kunne se ansiktet og armen ❤
Jeg var også på ul i dag og er også 8+5 og den lille målte 19 mm noe som tilsvarte 8+3. Håper at det bare var slurvete måling (han målte bare en gang, og synes det ser ut som han ikke valgte det lengste punktet)..og at det ikke har noe å si![]()