Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! ❤
Vi betaler 1100 kr privat for tidlig ultralyd i Trondheim. Noen får henvisning for tidlig ultralyd også, men det er vel kanskje helst om man har erfaringer som gjør man er veldig redd for å miste, har blødninger eller om det er noe annet ekstra.Dere som har vært å tatt tidlig ultralyd, hvor dro dere for å ta det? Å hva koster det evt? For må vell på noe privat klinikk når det er tidlig?
Vi betaler 1100 kr privat for tidlig ultralyd i Trondheim. Noen får henvisning for tidlig ultralyd også, men det er vel kanskje helst om man har erfaringer som gjør man er veldig redd for å miste, har blødninger eller om det er noe annet ekstra.
Så fint bilde! Å så tydelig man kunne se ansiktet og armen ❤
Min ble satt til 8+6, men tenker det er så små marginer i starten at jeg ikke justerer helt ennå Ble også veldig overrasket over hvor gode bilder det ble, da forrige baby var meget lite fotogen gjennom svangerskapet Hadde du utvendig eller innvendig ul? Jeg har visst bakovervendt livmor, så så ingenting på utvendig.Så fint bilde! Å så tydelig man kunne se ansiktet og armen ❤
Jeg var også på ul i dag og er også 8+5 og den lille målte 19 mm noe som tilsvarte 8+3. Håper at det bare var slurvete måling (han målte bare en gang, og synes det ser ut som han ikke valgte det lengste punktet)..og at det ikke har noe å si