Våre ultralyd-bilder ❤

Dere som har vært å tatt tidlig ultralyd, hvor dro dere for å ta det? Å hva koster det evt? For må vell på noe privat klinikk når det er tidlig?
 
Dere som har vært å tatt tidlig ultralyd, hvor dro dere for å ta det? Å hva koster det evt? For må vell på noe privat klinikk når det er tidlig?
Vi betaler 1100 kr privat for tidlig ultralyd i Trondheim. Noen får henvisning for tidlig ultralyd også, men det er vel kanskje helst om man har erfaringer som gjør man er veldig redd for å miste, har blødninger eller om det er noe annet ekstra.
 
Vi betaler 1100 kr privat for tidlig ultralyd i Trondheim. Noen får henvisning for tidlig ultralyd også, men det er vel kanskje helst om man har erfaringer som gjør man er veldig redd for å miste, har blødninger eller om det er noe annet ekstra.

Sku bodd i Trondheim da for ser ut som at det koster 400,- mer her i Oslo område [emoji53]. Men takk for svar [emoji4]
 
8+5 :) 22 mm lang liten sak som klappet fotbladene sammen :Heartred

ul 8+6 (1).jpg
 
8+5 :) 22 mm lang liten sak som klappet fotbladene sammen :Heartred

Vis vedlegget 266302
Så fint bilde! Å så tydelig man kunne se ansiktet og armen ❤

Jeg var også på ul i dag og er også 8+5 og den lille målte 19 mm noe som tilsvarte 8+3. Håper at det bare var slurvete måling (han målte bare en gang, og synes det ser ut som han ikke valgte det lengste punktet)..og at det ikke har noe å si :)
 
Så fint bilde! Å så tydelig man kunne se ansiktet og armen ❤

Jeg var også på ul i dag og er også 8+5 og den lille målte 19 mm noe som tilsvarte 8+3. Håper at det bare var slurvete måling (han målte bare en gang, og synes det ser ut som han ikke valgte det lengste punktet)..og at det ikke har noe å si :)
Min ble satt til 8+6, men tenker det er så små marginer i starten at jeg ikke justerer helt ennå ;) Ble også veldig overrasket over hvor gode bilder det ble, da forrige baby var meget lite fotogen gjennom svangerskapet :p Hadde du utvendig eller innvendig ul? Jeg har visst bakovervendt livmor, så så ingenting på utvendig.
 
Utvendig UL i dag, 8+0. Så da flytter jeg over til mars, men vært veldig hyggelig å henge med dere [emoji173]️IMG_2277.JPG
 
C0E1C352-7B9E-4E75-94B9-0A4A33D225F6.png B6CF8799-53A7-469F-AA1E-2499659C045F.jpeg
Uke 9
 
Så mange fine bilder å se tilbake på :Heartred
 
Back
Topp