Lager en tråd hvor vi kan legge inn ul bilder etterhvert [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig lite knøttOj, rotet meg inn på feil terminmnd jeg....! Jaja, her har dere knøttet mitt[emoji23] beklager!

Bare koselig med knøttOj, rotet meg inn på feil terminmnd jeg....! Jaja, her har dere knøttet mitt[emoji23] beklager!
vi her inne har ikke så fine ul bilder enda
lykke til med spira Nydelig[emoji7][emoji7][emoji7]Dette er erten vår på TUL.
Ble satt tilbake til uke 7+1 den 18 mai.
Legen sa 11mm og du kan se eggeplommen
Var i des2017, nå i jan2018
Vis vedlegget 225815
Vis vedlegget 225815
Her er vår lille overraskelse som vi så på TUL i går 7+4 [emoji7]
![]()
Blir gøy å følge med her når det blir mange UL-bilder av januarbebiser etterhvert [emoji175][emoji175]
Så herlig!
Hvor stor var lille ?
Her er vår lille overraskelse som vi så på TUL i går 7+4 [emoji7]
![]()
Blir gøy å følge med her når det blir mange UL-bilder av januarbebiser etterhvert [emoji175][emoji175]
Lille knøttet vårt 7+3.I det svarte "hullet" til høyre skulle tvillingen dens vært </3 Spent på hvor mye vi får se på ny ul om 22 dager - da ligner det mer på et menneske enn en klump forhåpentligvis
Vis vedlegget 225939
, skjønner godt hvis du er skuffet over tapet av den!
![]()
7+0 idag og bankende hjerte! Er så glad etter å ha mistet flere ganger [emoji846]
![]()
7+0 idag og bankende hjerte! Er så glad etter å ha mistet flere ganger [emoji846]
Noen tar tidlig ul pga ivf, andre fordi de har mistet flere ganger og derfor skal ha oppfølging og noen bestiller selv til privat gyn for å se om alt er bra[emoji4] Har du i utgangspunktet en vanlig graviditet og ikke trenger oppfølging så trenger man ikke tidlig ultralyd[emoji4] [emoji8]Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]
Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]