Lager en tråd hvor vi kan legge inn ul bilder etterhvert [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig lite knøttOj, rotet meg inn på feil terminmnd jeg....! Jaja, her har dere knøttet mitt[emoji23] beklager!
Bare koselig med knøtt vi her inne har ikke så fine ul bilder enda lykke til med spiraOj, rotet meg inn på feil terminmnd jeg....! Jaja, her har dere knøttet mitt[emoji23] beklager!
Nydelig[emoji7][emoji7][emoji7]Dette er erten vår på TUL.
Ble satt tilbake til uke 7+1 den 18 mai.
Legen sa 11mm og du kan se eggeplommen
Var i des2017, nå i jan2018
Vis vedlegget 225815
Vis vedlegget 225815
Her er vår lille overraskelse som vi så på TUL i går 7+4 [emoji7]
Blir gøy å følge med her når det blir mange UL-bilder av januarbebiser etterhvert [emoji175][emoji175]
Så herlig!
Hvor stor var lille ?
Her er vår lille overraskelse som vi så på TUL i går 7+4 [emoji7]
Blir gøy å følge med her når det blir mange UL-bilder av januarbebiser etterhvert [emoji175][emoji175]
Lille knøttet vårt 7+3. I det svarte "hullet" til høyre skulle tvillingen dens vært </3 Spent på hvor mye vi får se på ny ul om 22 dager - da ligner det mer på et menneske enn en klump forhåpentligvis
Vis vedlegget 225939
7+0 idag og bankende hjerte! Er så glad etter å ha mistet flere ganger [emoji846]
7+0 idag og bankende hjerte! Er så glad etter å ha mistet flere ganger [emoji846]
Noen tar tidlig ul pga ivf, andre fordi de har mistet flere ganger og derfor skal ha oppfølging og noen bestiller selv til privat gyn for å se om alt er bra[emoji4] Har du i utgangspunktet en vanlig graviditet og ikke trenger oppfølging så trenger man ikke tidlig ultralyd[emoji4] [emoji8]Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]
Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]