14+0, Jordmor tippet på jente[emoji7][emoji7] Ellers så var alt bra på tross av blødninger den siste uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lastet ned en svensk app til telefonen (android) som enkelt reduserte bildestørrelse fra 3.86mb til 500kb [emoji106]Var på UL idag og fikk vite at vi er 13+2 idag [emoji173] Prøvde å laste opp bilde her, men filen er over 1MB, noen som vet hvordan jeg får gjort det "mindre" så jeg får delt det med dere?
Fra ul i dag [emoji7] 19+2
Lille 12+2[emoji7][emoji7][emoji173]
Se på denne skjønnasen!! Blir ganske lik sin far tror jeg, men med noen lipper som verken jeg eller faren har. Tror han arver av mitt søskenbarn som har store lipper
Så var han veldig glad i å sutte på tommelen. Gjorde det nesten hele tiden og klødde seg på øynene. Var også opptatt med å blåse bobler ut av munnen
Vis vedlegget 233648
Vi syns det var såååå gøy å se på han.
Ungene stor koste seg.
Han er stor, sterk og frisk. Litt over gjennomsnittet i størrelsen, med lange bein og bollekinn, men ikke noe å bekymre seg for
Vis vedlegget 233726
Vårt lille bøllefrø fra onsdag forrige uke, 27+1 Kjønn er en overraskelse for oss alle <3
Så fine )
Sa til samboeren at jeg ønsker meg 3D/4D ultralyd, men usikker på om han synes det er verdt pengene når vi nå vet at han er frisk osv.