Våre ul bilder :-)

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Lager en tråd hvor vi kan legge inn ul bilder etterhvert [emoji4]
 
En liten spire på 2,8 cm! Trodde jeg var 12 uker, men ble altså satt tilbake til 10+3. Er nå 11+2 [emoji1405][emoji173]️

99c332382770547d59c84d503c9e10d7.jpg
 
Dette er erten vår på TUL.
Ble satt tilbake to hele uker til 7+1 den 18 mai.

Legen sa 11mm.
Ps. Det er ikke hodet du ser, men eggeplommen

Var i des2017, nå i jan2018

2017-05-18 11.10.49.jpg
 
Last edited:
Her er vår lille overraskelse som vi så på TUL i går 7+4 [emoji7]
348abf788cd63835b77e919c99cac6ae.jpg


Blir gøy å følge med her når det blir mange UL-bilder av januarbebiser etterhvert [emoji175][emoji175]
 
Lille knøttet vårt 7+3.:Heartred I det svarte "hullet" til høyre skulle tvillingen dens vært </3 Spent på hvor mye vi får se på ny ul om 22 dager - da ligner det mer på et menneske enn en klump forhåpentligvis :p
UL 7+3.jpg
 
Lille knøttet vårt 7+3.:Heartred I det svarte "hullet" til høyre skulle tvillingen dens vært </3 Spent på hvor mye vi får se på ny ul om 22 dager - da ligner det mer på et menneske enn en klump forhåpentligvis :p
Vis vedlegget 225939

Nydelig liten spire!!

Synd med tvillingen :(:Heartred, skjønner godt hvis du er skuffet over tapet av den!

Gratulerer med et bankende hjerte! Det er slett ikke verst!
 
Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]
 
Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]
Noen tar tidlig ul pga ivf, andre fordi de har mistet flere ganger og derfor skal ha oppfølging og noen bestiller selv til privat gyn for å se om alt er bra[emoji4] Har du i utgangspunktet en vanlig graviditet og ikke trenger oppfølging så trenger man ikke tidlig ultralyd[emoji4] [emoji8]
 
Hvorfor har dere fått tatt så tidlig ultralyd? [emoji4] jeg er 5+3 og fikk beskjed av lege av å komme tilbake på en kontroll rundt uke 12 [emoji848] så blir det ultralyd måned etter det [emoji50]
Er gravid for første gang, så vet ikke helt hvordan dette foregår[emoji85]

Jeg får det tidlig på gynekologisk avdeling, pga tidligere risikosvangerskap. Får tettere oppfølging der, med UL og medikamenter (blodtrykkssenkende og blodfortynnende - forebygging av svangerskapsforgiftning).
 
Back
Topp