Våre ul-bilder

En tråd i 'Våre bilder' startet av rødkopp, 5 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. rødkopp *gleder seg til mars* Marsmellows-15 Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Aprillykke 2017

Siden fler og fler har vært på ultralyd nå så tok jeg meg friheten til å lage en slik tråd. Jeg synes det er så utrolig gøy og koselig å se ul-bilder! :love7 Håper flere har lyst til å dele bilder av sine små vidunder. :)

2. Mysore Flørter med forumet

Syns det var en strålende ide :) gleder meg til å se alle! :love7

• Liker Liker x 1
  3. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Ultralyd i uke 12 :)
    ImageUploadedByBV Forum1416341187.347828.jpg

Ordinær ultralyd i uke 18 :)
    ImageUploadedByBV Forum1416341238.680914.jpg

• Liker Liker x 1
  4. rødkopp *gleder seg til mars* Marsmellows-15 Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Aprillykke 2017

Så herlig bamsemums som har forvandlet seg til en liten baby! :D Vet du om det er gutt eller jente?

5. lisabet86 Elsker forumet Aprilbarna`15 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Gutten våres ♡

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  6. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Det er en overraskelse siden vi ikke vil vite kjønn. ;)

• Liker Liker x 1
  7. rødkopp *gleder seg til mars* Marsmellows-15 Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Aprillykke 2017

Så fin en gutt lisabet86! :D

• Liker Liker x 1
  8. lisabet86 Elsker forumet Aprilbarna`15 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Tusen takk :-D Han har fått navn også ;-) Adam Kristoffer ♡

9. rødkopp *gleder seg til mars* Marsmellows-15 Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Aprillykke 2017

Så fint navn! Må være godt å ha bestemt seg! :)

10. lisabet86 Elsker forumet Aprilbarna`15 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Tusen takk :) Ja, deilig å være enige ;-)

• Liker Liker x 1
  11. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Spiren vår :) kjønn blir en overraskelse :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  12. lizzed Forumet er livet Novemberlykke 2018 Aprilbarna`15

1417297876230.jpg vår lille godgutt <3 <3 :)

• Liker Liker x 1
  13. rødkopp *gleder seg til mars* Marsmellows-15 Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Aprillykke 2017

Så fine bilder :D

14. Lykkeligfargeklatt <3 lillegutt i magen Aprilbarna`15

Så gøy å se var på UL selv i uke 7+5 men det er ikke mye å se på gitt. Var på ny på mandag - aktiv liten gutt som absolutt ikke ville bli tatt bilde av å hadde ingen planer om å bli sett da han slo etter doppleren..? (Aner ikke hva den di bruker på magen for å se heter) :) dette var di to eneste bildene vi kom hjem med.. Er vel ikke lett å se hva som er hva med mindre man fikk forklaringa heller..

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      656,7 KB
      Visninger:
      93
    • Liker Liker x 1
  15. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Hehe. Godt å høre at det ikke bare er min mageboer som ikke var samarbeidsvillig. Her var det og feil liggevinkler og diverse. Fikk 3 bilder, men var bare det jeg la ut som ble halvbra :p hehe. Heldigvis klarte jordmoren å fått sett alt hun trengte og ville etter litt om og men. Men var rett før jeg måtte komme tilbake for ny sjekk.

16. Lykkeligfargeklatt <3 lillegutt i magen Aprilbarna`15

hehe ;) bra hu fikk skjekka det hu skulle da ;) e litt greit å vært ferdig med det føle æ værtfall ;)
    han låg rett te først men han dreiv å tulla litt, slo å sparka etter hu når hu sku skjekk han ;) heldigvis delte sykepleieren/jordmora gleden vår å ble ikke irritert.. som æ har hørt noen kan bli :/
    var din jordmor/sykepleier grei?

17. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Hu var grei sånn sett, tok det ikke så ille at småen ikke samarbeidet. Men virket muligens litt likegyldig og kort i forklaringer og slik. Var ikke sånn at det ble en dårlig opplevelse, men syns tidlig ul va kjekkere :p

18. Lykkeligfargeklatt <3 lillegutt i magen Aprilbarna`15

Var borti ei jordmor som var sånn på kontroll jeg, kjedelig igrunn - men slle kan vel ikke være like glad i jobben evt ha en god dag hele tiden :)

19. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Er liksom det. Tenker og når du har innom nytt par hvert 30 min, hver dag. Så er det ikke like spennende i lengden, som det er for oss som skal bli foreldre :)

Del denne siden