Siden fler og fler har vært på ultralyd nå så tok jeg meg friheten til å lage en slik tråd. Jeg synes det er så utrolig gøy og koselig å se ul-bilder! Håper flere har lyst til å dele bilder av sine små vidunder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig bamsemums som har forvandlet seg til en liten baby! Vet du om det er gutt eller jente?
Tusen takk :-D Han har fått navn også ;-) Adam Kristoffer ♡Så fin en gutt lisabet86!
Så fint navn! Må være godt å ha bestemt seg!Tusen takk :-D Han har fått navn også ;-) Adam Kristoffer ♡
Tusen takk Ja, deilig å være enige ;-)Så fint navn! Må være godt å ha bestemt seg!
Så gøy å se var på UL selv i uke 7+5 men det er ikke mye å se på gitt. Var på ny på mandag - aktiv liten gutt som absolutt ikke ville bli tatt bilde av å hadde ingen planer om å bli sett da han slo etter doppleren..? (Aner ikke hva den di bruker på magen for å se heter) dette var di to eneste bildene vi kom hjem med.. Er vel ikke lett å se hva som er hva med mindre man fikk forklaringa heller..
Hehe. Godt å høre at det ikke bare er min mageboer som ikke var samarbeidsvillig. Her var det og feil liggevinkler og diverse. Fikk 3 bilder, men var bare det jeg la ut som ble halvbra hehe. Heldigvis klarte jordmoren å fått sett alt hun trengte og ville etter litt om og men. Men var rett før jeg måtte komme tilbake for ny sjekk.
hehe bra hu fikk skjekka det hu skulle da e litt greit å vært ferdig med det føle æ værtfall
han låg rett te først men han dreiv å tulla litt, slo å sparka etter hu når hu sku skjekk han heldigvis delte sykepleieren/jordmora gleden vår å ble ikke irritert.. som æ har hørt noen kan bli :/
var din jordmor/sykepleier grei?
Hu var grei sånn sett, tok det ikke så ille at småen ikke samarbeidet. Men virket muligens litt likegyldig og kort i forklaringer og slik. Var ikke sånn at det ble en dårlig opplevelse, men syns tidlig ul va kjekkere
Var borti ei jordmor som var sånn på kontroll jeg, kjedelig igrunn - men slle kan vel ikke være like glad i jobben evt ha en god dag hele tiden