Våre tester

Nå har jeg hatt dyestealer siden 19dpo. Når skal jeg tørre og ta digital i håp om å få 3+?? :)

Jeg aner ikke hvilken dpo jeg var for mista telling der etter hvert når jeg begynte å telle uker men fikk positiv digital 5+1 (som egentlig er 5+0). Det var da andre dagen med dyestealer :)

Jeg aner ikke hvilken dpo jeg var for mista telling der etter hvert når jeg begynte å telle uker men fikk positiv digital 5+1 (som egentlig er 5+0). Det var da andre dagen med dyestealer :)
Kanskje jeg prøver imorgen da. Vil egentlig bare være ferdig med testinga og konsentrere meg på at jeg er gravid og prøve å nyte det. Har syntes det var litt vanskelig hittil :p

@AilOn Hvordan har det gått på ultralyd?:Heartpink

Ååå, tusen takk som spør ♥️ Jeg la ut ett innlegg i ultralydtråden, det gikk fint :sad010
Gyn har ikke noe nymotens apparat men vi så aktivitet/hjerteblink. ♥️

Aha. Lurt å fortelle sjefen, jeg forteller nok min sjef etter ultralyd så får vi bli enige da. Går 75% natt nå.
Vi ble enige om å ta oss en prat etter påska. Da har jeg hatt 3 nattevakter (har en del ferie og noen kveldsvakter de neste ukene) og kan kjenne litt på hva jeg føler rundt nattevaktene. Da er jeg vel rundt 9 uker på vei hvis alt går som det skal.

Back
Topp