Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woooho! Hvilken dpo er du på?TestetøsFikk iallefall dyestealer på CBA monitor gtest (testrek er til høyre på de)!
Vis vedlegget 480928
Skjønner godt den følelsen. I oktobergruppen er det flere som har nådd 12uker, jeg er bare 8+3. Har termin 31.oktober, så ikke rart jeg er lengst bak sånn sett.Håper det for føles litt ensomt ut bakerst i rekka![]()

Fint at du er litt her med oss ogsåSkjønner godt den følelsen. I oktobergruppen er det flere som har nådd 12uker, jeg er bare 8+3. Har termin 31.oktober, så ikke rart jeg er lengst bak sånn sett.![]()

Nå har jeg hatt dyestealer siden 19dpo. Når skal jeg tørre og ta digital i håp om å få 3+??![]()
Kanskje jeg prøver imorgen da. Vil egentlig bare være ferdig med testinga og konsentrere meg på at jeg er gravid og prøve å nyte det. Har syntes det var litt vanskelig hittilJeg aner ikke hvilken dpo jeg var for mista telling der etter hvert når jeg begynte å telle uker men fikk positiv digital 5+1 (som egentlig er 5+0). Det var da andre dagen med dyestealer![]()