Våre tester

Den som er opp til 4 uker? Få seeeee

Kunne ønske jeg tok denne istedenfor å styre med de digitale. Her er jeg jo plutselig en uke lengre på vei. :hilarious:

Vedlegg

• IMG_6470.jpeg
    IMG_6470.jpeg
    601,4 KB · Visninger: 18
Jeg hadde 4 slike, på 3 av dem kom det ikke opp urin en gang i testvinduet. Og den det gjorde det med viste kun 1 uke, når CB digital hadde vist 3+ for en uke siden :dance018

Spesielt, da ville jeg jo klaga, for da er det jo tydeligvis noe galt med tre av de ☺️

Spesielt, da ville jeg jo klaga, for da er det jo tydeligvis noe galt med tre av de ☺️
For at testene skal være valid så skal det vises i begge testvinduene. Som dette :happy: Jeg ville bare få det frem, sånn at ikke andre plutselig blir unødvendig bekymret hvis de kjøper en slik en :) 496.jpg

For at testene skal være valid så skal det vises i begge testvinduene. Som dette :happy: Jeg ville bare få det frem, sånn at ikke andre plutselig blir unødvendig bekymret hvis de kjøper en slik en :) Vis vedlegget 480807

Merkelig, jeg tok kontakt med de forrige gang jeg tok denne testen, fordi bare det ene vinduet fikk streker og jeg fikk panikk, og de sa at det var riktig at fargestoffet kun gikk på den ene :D :D :D Da skal jeg klage på både denne og forrige da, og vise de bildet ditt.

Uansett er det jo helt likegyldig, siden den viser den riktige siden for min del denne gangen :)

Merkelig, jeg tok kontakt med de forrige gang jeg tok denne testen, fordi bare det ene vinduet fikk streker og jeg fikk panikk, og de sa at det var riktig at fargestoffet kun gikk på den ene :D :D :D Da skal jeg klage på både denne og forrige da, og vise de bildet ditt.

Uansett er det jo helt likegyldig, siden den viser den riktige siden for min del denne gangen :)
Jeg nevnte det jo generelt, ikke basert på ditt resultat eller test. :happy: Jeg vet andre som har blitt bekymret, derfor veldig greit å vite for andre. For er det en ting det er nok av i denne prosessen så er det bekymringer :hungover:

Jeg nevnte det jo generelt, ikke basert på ditt resultat eller test. :happy: Jeg vet andre som har blitt bekymret, derfor veldig greit å vite for andre. For er det en ting det er nok av i denne prosessen så er det bekymringer :hungover:

Jepp, og jeg var bekymret forrige gang, derfor jeg sendte de mail - og veldig feil av de å si at det er riktig om det ikke er det. Har sendt ny mail, ikke at de testene er så dyre, men irriterende å betale flere hundre kroner for noe som ikke fungerer.

Jepp, og jeg var bekymret forrige gang, derfor jeg sendte de mail - og veldig feil av de å si at det er riktig om det ikke er det. Har sendt ny mail, ikke at de testene er så dyre, men irriterende å betale flere hundre kroner for noe som ikke fungerer.
Absolutt, helt sant. Nei de er ikke dyre, men som du sier, å bruke penger på noe en ikke kan stole på er jo kjipt. :stop: En bruker jo ifra før av drøssevis med penger på testing :dead:

Vell vell, i lista over alle tester jeg bruker penger på :hilarious:

Disclaimer - jeg VET det ikke finnes noen vitenskap som støtter dette, men det er en gøy greie jeg og mannen gjorde med treåringen. Som vi ville gjøre nå også. ☺️

Vedlegg

• IMG_6473.jpeg
    IMG_6473.jpeg
    987,3 KB · Visninger: 15
Back
Topp