Den som er opp til 4 uker? Få seeeee
Kunne ønske jeg tok denne istedenfor å styre med de digitale. Her er jeg jo plutselig en uke lengre på vei.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den som er opp til 4 uker? Få seeeee

Jeg hadde 4 slike, på 3 av dem kom det ikke opp urin en gang i testvinduet. Og den det gjorde det med viste kun 1 uke, når CB digital hadde vist 3+ for en uke siden![]()
For at testene skal være valid så skal det vises i begge testvinduene. Som detteJeg ville bare få det frem, sånn at ikke andre plutselig blir unødvendig bekymret hvis de kjøper en slik en
Vis vedlegget 480807
Jeg nevnte det jo generelt, ikke basert på ditt resultat eller test.Merkelig, jeg tok kontakt med de forrige gang jeg tok denne testen, fordi bare det ene vinduet fikk streker og jeg fikk panikk, og de sa at det var riktig at fargestoffet kun gikk på den ene![]()
![]()
Da skal jeg klage på både denne og forrige da, og vise de bildet ditt.
Uansett er det jo helt likegyldig, siden den viser den riktige siden for min del denne gangen![]()
Jeg vet andre som har blitt bekymret, derfor veldig greit å vite for andre. For er det en ting det er nok av i denne prosessen så er det bekymringer 
Ser strekHva tror dere?

Jeg nevnte det jo generelt, ikke basert på ditt resultat eller test.Jeg vet andre som har blitt bekymret, derfor veldig greit å vite for andre. For er det en ting det er nok av i denne prosessen så er det bekymringer
![]()
Ser strek, spennendeHva tror dere?

Absolutt, helt sant. Nei de er ikke dyre, men som du sier, å bruke penger på noe en ikke kan stole på er jo kjipt.Jepp, og jeg var bekymret forrige gang, derfor jeg sendte de mail - og veldig feil av de å si at det er riktig om det ikke er det. Har sendt ny mail, ikke at de testene er så dyre, men irriterende å betale flere hundre kroner for noe som ikke fungerer.
En bruker jo ifra før av drøssevis med penger på testing