Kom ikke helt i riktig rekkefølge, de bildene. Sterkeste er søndag, i hvert fallKlarte en dag uten testing!
Her er fredag ettermiddag vs søndag morgen. Nærmer seg mulig utslag på 3+, tror dere? Vis vedlegget 480655

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom ikke helt i riktig rekkefølge, de bildene. Sterkeste er søndag, i hvert fallKlarte en dag uten testing!
Her er fredag ettermiddag vs søndag morgen. Nærmer seg mulig utslag på 3+, tror dere? Vis vedlegget 480655

Clearblue digital er ikke til å stole på, hadde 4-5000 i hcg sist graviditet og den slo ikke ut.. Derfor ventet jeg nå til jeg var over 5 uker - men forstår du angrer!Blæææh!! Super stressa nå... Sist søndag fikk jeg 2-3 på digital. Tok ny idag i håp om 3+ men fortsatt bare 2-3.. På onsdag tok jeg blodprøve å da var hcg verdien 1050. Så vis den skal dobles hver 48 time så burde jo den vært over 2000 nå og en 3+ på test.
Er jo i følge mine beregninger bare 4+5. Så egentlig litt tidelig for en 3+ men hcg verdien har jo alltid vært ganske høy. Nå angrer jeg på at jeg testet![]()

Ja! Huff... Men, prøver å slå meg til ro med at jeg går på cyclogest å det var sykt mye "rester" av cyclogest i urinprøven. Å det kan påvirke prøven. Så får heller bare roe meg litt med det. Er jo også forskjell på blodprøve og urin prøve når det kommer til hcg!Clearblue digital er ikke til å stole på, hadde 4-5000 i hcg sist graviditet og den slo ikke ut.. Derfor ventet jeg nå til jeg var over 5 uker - men forstår du angrer!![]()
De derre first respons testene er så imponerende!
De derre first respons testene er så imponerende!
Hører mange si de ikke er til å stole på! Og så kan det jo bare være litt utvanna tiss også. Eller feil tidspunkt på dagen: mine hoppa liksom litt opp på kveldstid denne gangen.Blæææh!! Super stressa nå... Sist søndag fikk jeg 2-3 på digital. Tok ny idag i håp om 3+ men fortsatt bare 2-3.. På onsdag tok jeg blodprøve å da var hcg verdien 1050. Så vis den skal dobles hver 48 time så burde jo den vært over 2000 nå og en 3+ på test.
Er jo i følge mine beregninger bare 4+5. Så egentlig litt tidelig for en 3+ men hcg verdien har jo alltid vært ganske høy. Nå angrer jeg på at jeg testet![]()

Hurra!! Dette ser jo veldig bra ut! Håper du føler litt ro

Ikke utvannet tiss, da, jeg akkurat hadde stått opp etter nattevakt. Men tar det ikke så innover meg egentlig. Hadde bare vært kjekt å fått en 3+ å følt litt mer ro, men har egentlig roet meg litt med endel google søk på dette med 3+ og progesteron i urinen. Er ikke så mye en får gjort uansett, enten så går det eller så går det ikkeHører mange si de ikke er til å stole på! Og så kan det jo bare være litt utvanna tiss også. Eller feil tidspunkt på dagen: mine hoppa liksom litt opp på kveldstid denne gangen.
Sender masse varme tanker![]()

Absolutt! Hvis du googler så ser man også at det er mest vanlig å få 3+ mellom 5+0 - 5+3 eller senereVis vedlegget 480683 det er jo stigning på disse... Hadde ikke samme merke å det irriterer meg. Men den øverste er mandag blodprøve hcg 590
Midten er onsdag når blodprøve nivå var 1050 nederst er lørdag. Så det er jo stigning på disse, hvertfall ut i fra mitt øye![]()
tabellen sier også at minst 2753 i hcg for å utløse, og med stigning hver 48-72t så vil jeg tro den snart blir 3+ Har bestilt nye digitale tester, slik at jeg ikke går på butikken å kjøper i morgen da må jeg vente på posten før jeg evt kan teste. Så får jeg bare leve på detteAbsolutt! Hvis du googler så ser man også at det er mest vanlig å få 3+ mellom 5+0 - 5+3 eller seneretabellen sier også at minst 2753 i hcg for å utløse, og med stigning hver 48-72t så vil jeg tro den snart blir 3+
![]()
var i bosset nå å gravde frem testene
å nå er jo alle tørket å ser tydelig stigning på den jeg tok i går.Ser bra utVis vedlegget 480683 det er jo stigning på disse... Hadde ikke samme merke å det irriterer meg. Men den øverste er mandag blodprøve hcg 590
Midten er onsdag når blodprøve nivå var 1050 nederst er lørdag. Så det er jo stigning på disse, hvertfall ut i fra mitt øye![]()

Vanskelig å si, alles hcg stiger også ulikt - samtidig som clearblue digital ikke er til å stole påTok første test for en uke siden og fikk 2-3 og i dag tok ny og der sto det 3+ men jeg har alltid hatt lengre og litt uregelmessige sykluser så selv om mens termin sier 7+1 så er jeg helt sikkert mindre enn det. Hvis ikke burde vel den for en uke siden allerede da vist 3+ ?
Ingen av dem har vært med morgenurin da