Våre tester

Sniker
Synes de første ligner mine fra 8-9 dpo. Men ja det er veldig individuelt, kanskje ikke så mye i starten, men igjen så kan også fargestoffet på testene spille inn. Tipper du hadde EL CD10-12 et sted
Tusen takk for svar! :) Ja, sånn CD10-12 har jeg tippet på også. «Aksjeleggingen» skjedde på CD7 og CD14, så da vil jeg tro det er den første av de som traff. Denne måneden hadde vi i realiteten bare tre muligheter til å gjøre det på av ulike grunner, og så ble det bare disse to gangene, og den ene regnet jeg med var altfor tidlig…

Har hatt større forhåpninger før når jeg har trodd at vi har truffet mer på EL, så dette var en skikkelig fin overraskelse. Hadde en BO i fjor vår og prøvd siden tidlig høst. Håper det går veien denne gangen! :)

Hjelp! Trodde aldri jeg skulle få komme inn til dere... Å håper virkelig jeg får holde meg her!

Det har vært en laaang reise til denne positive testen! Vi har prøvd i 2,5, okei nermere 3 år... Vi har vært på fertiliteten, hatt 2 eggutak, 3 innsett... Nada... 2 kjemiske graviditeter. ( livredd dette er kjemisk men sitter med en bedre følelse)

Tok en hystrocsopi (biopsi i livmoren) der de fant infeksjon, fikk en ab kur... Så skulle vi ha innsett nå i mars... Veeel, det trengs ikke :laughing002
Håper bare denne nå sitter til termin :Heartpink

Vis vedlegget 480282

Dette er vel ingen kjemisk strek? :love7 Såå sterk og fin!

Har av en eller annen merkelig grunn vært så angstfull med tanke på det å miste denne gangen. Veldig travelt å ha det sånn. Tok nye tester nå 6+1 (siste bilde) og ser kontra 5+2 (første bilde) så holder det seg oppe og økning på make sure :love7 Skal også sies at jeg med vilje testet i dag med veldig utvannet for å se om det var en reell økning! Ble så glad etter en tøff uke mentalt :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_3003.jpeg
    IMG_3003.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 23
  • IMG_3027.jpeg
    IMG_3027.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Back
Topp