Mummitrolle
Gift med forumet
Samme her, men syns virkelig synd på de stakkars blastoene som ligger i gjen på frys å kanskje aldri blir bruktDefinitivt! Håper virkelig på å slippe å gjøre det flere ganger![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men syns virkelig synd på de stakkars blastoene som ligger i gjen på frys å kanskje aldri blir bruktDefinitivt! Håper virkelig på å slippe å gjøre det flere ganger![]()

Hahaha, forståeligSamme her, men syns virkelig synd på de stakkars blastoene som ligger i gjen på frys å kanskje aldri blir brukt![]()
![]()

Haha, jeg kjenner også på den følesenSamme her, men syns virkelig synd på de stakkars blastoene som ligger i gjen på frys å kanskje aldri blir brukt![]()
![]()

Tusen takk for svar!Sniker
Synes de første ligner mine fra 8-9 dpo. Men ja det er veldig individuelt, kanskje ikke så mye i starten, men igjen så kan også fargestoffet på testene spille inn. Tipper du hadde EL CD10-12 et sted
Hjelp! Trodde aldri jeg skulle få komme inn til dere... Å håper virkelig jeg får holde meg her!
Det har vært en laaang reise til denne positive testen! Vi har prøvd i 2,5, okei nermere 3 år... Vi har vært på fertiliteten, hatt 2 eggutak, 3 innsett... Nada... 2 kjemiske graviditeter. ( livredd dette er kjemisk men sitter med en bedre følelse)
Tok en hystrocsopi (biopsi i livmoren) der de fant infeksjon, fikk en ab kur... Så skulle vi ha innsett nå i mars... Veeel, det trengs ikke
Håper bare denne nå sitter til termin
Vis vedlegget 480282
Såå sterk og fin!Håper virkelig ikke det. Dette er jo en tidelig test. Tok ny i dag og streken var ikke like sterk, men det va en vanlig test. Slo meg til ro med en digital 2-3 uker!Dette er vel ingen kjemisk strek?Såå sterk og fin!
håper virkelig dette går veien!Make sure og digital clear blueDagens!(Ca 12DPO) Synes streken blir sterkere når jeg ser på bildet fra dagen før. Håper… Må få kjøpt meg noen nye vanligtester. Hva er deres favoritter?
Vis vedlegget 480316

Enig i dette. Syns make sure vanlig viser like bra som tidligtester.Make sure og digital clear blue![]()
Enig jeg også!Make sure og digital clear blue![]()

Skal også sies at jeg med vilje testet i dag med veldig utvannet for å se om det var en reell økning! Ble så glad etter en tøff uke mentalt