Våre tester

Nederste er fra ikveld, 17 dpo :happy: føler det er grei stigning, men vil ha dye stealer:hilarious: er fri for strimmeltester nå, så sitter og vipper på om jeg skal kjøpe en pakke til eller gi meg her. Har to clearblue med ukeindikator som jeg tenker å ta søndags morgen.
Hva ville dere gjort?

Vedlegg

• Screenshot_20260306_220207_Gallery.jpg
    Screenshot_20260306_220207_Gallery.jpg
    446,9 KB · Visninger: 20
Nederste er fra ikveld, 17 dpo :happy: føler det er grei stigning, men vil ha dye stealer:hilarious: er fri for strimmeltester nå, så sitter og vipper på om jeg skal kjøpe en pakke til eller gi meg her. Har to clearblue med ukeindikator som jeg tenker å ta søndags morgen.
Hva ville dere gjort?
Hvis du klarer å ha is i magen til du får testet med ukeindikator så er det jo best for økonomien da.. Men det er jo lett å bli litt gal med denne testingen :happy090

Her er flere av mine tester. Er så glad for to streker at jeg kan jo nesten ikke teste nok :knegg: Vet som sagt ikke helt når EL var, så jeg bare skriver syklusdager istedenfor.
Øverst til nederst:
CD20 kl 19
CD20 kl 23
CD21 kl 7
CD22 kl 8
CD22 kl 16
Metode tidligtester. Slo også fint ut på VIDI vanligtest på CD21. Ser noen av dere hvilken DPO dette kan passe med? Eller er HCG-nivåer så individuelt at det ikke kan sammenliknes slik? :pompus:

Vedlegg

• IMG_7390.jpeg
    IMG_7390.jpeg
    456,5 KB · Visninger: 20
Back
Topp