Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! Du ville nok fått den tidligere enn idag også.15dpo![]()
![]()

JaSe der ja! Du ville nok fått den tidligere enn idag også.
Endte du på apoteket?![]()
dro på apoteket for å kjøpe vitaminer, så da kjøpte jeg like så greit en test når jeg så de hadde inne clearblue
Ja. Jeg har to til liggende som jeg tar. Jeg vet ikke helt når enda.Jadro på apoteket for å kjøpe vitaminer, så da kjøpte jeg like så greit en test når jeg så de hadde inne clearblue
Får to-pakning i posten tirsdag så spent på om den viser 3+ da! Skal du ta flere digitale?

Vet ikke hva den var før, men fin strek dette! Hvor mange DPO er du?Hallo er ikke dette en bra stigning da??![]()
Delte et bilde i går også men da måtte jeg virkelig legge godviljen til for å tyde en strekVet ikke hva den var før, men fin strek dette! Hvor mange DPO er du?
Er 10 dpo i dag!Ah! Klarer ikke henge med på annet enn egne tester her, heheDelte et bilde i går også men da måtte jeg virkelig legge godviljen til for å tyde en strekEr 10 dpo i dag!
Veldig forståelig! Men ja, det lover godtAh! Klarer ikke henge med på annet enn egne tester her, hehe
Veldig fin for 10 DPO dette da

Krysser fingreneVeldig forståelig! Men ja, det lover godthåper bare det fester seg
![]()