Veldig bra økning!Allerede fin økning fra i går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra økning!Allerede fin økning fra i går![]()
Ser ut som økning mellom de to. Har du fått vite resultatet fra i går, eller får du det først etter neste prøve?Litt liten økning fra 18-20dpo? Forskjellig lys. Tok hcg blodprøve hos legen i går og skal ta ny i morgen.
Vis vedlegget 480056
Jeg er ikke sikker, har ikke fått resultatet fra i går enda hvertfallSer ut som økning mellom de to. Har du fått vite resultatet fra i går, eller får du det først etter neste prøve?

Kjenner ikke til det merket, men den nederste er jo sterkere og mer rosa enn den øverste.Litt liten økning fra 18-20dpo? Forskjellig lys. Tok hcg blodprøve hos legen i går og skal ta ny i morgen.
Vis vedlegget 480056
Kjenner ikke til det merket, men den nederste er jo sterkere og mer rosa enn den øverste.

15 mener du ikke sant? Veldig fin strek! Så bra utvikling!Nederst i dag, 10dpo![]()
Oi ja, selvfølgelig 15dpo15 mener du ikke sant? Veldig fin strek! Så bra utvikling!

Vi ligger ganske likt da. Syns testene ser ganske like ut hos oss nå ogsåOi ja, selvfølgelig 15dpo![]()

Ja, tenkte det samme! Får ikke mine clearblue med ukeindikator før tirsdag i posten, vet ikke om jeg får til å vente så lengeVi ligger ganske likt da. Syns testene ser ganske like ut hos oss nå også![]()

Jeg skulle vente, men syns streken var så sterk så måtte prøveJa, tenkte det samme! Får ikke mine clearblue med ukeindikator før tirsdag i posten, vet ikke om jeg får til å vente så lenge![]()
Fikk jo 2-3 for noen dager siden også.SpennendeJeg skulle vente, men syns streken var så sterk så måtte prøveFikk jo 2-3 for noen dager siden også.

Kjempefine testerSå takknemlig for at det ser bra ut enda Enig - vi ligger ganske likt. Ca 18 DPO.

Ellers så blir det vel rett på 3+ for degSpennende
Kanskje jeg må til apoteket likevel![]()