Våre tester

blodprøve for ca 24 timer siden viste 2668, så skulle fått 3+ på denne.. smålig irriterende at det enda står 2-3, men viser jo bare at man ikke kan stole på de.
Var akkurat det samme her! Fikk ikke 3+ før noen dager etterpå. Virker som det må være en del høyere i urinen for at den skal slå ut.

Venter spent på neste hcg blødprøve fra i går da jeg fikk kun 24 på onsdag. Nederste test var på tirsdag, i midten i går ettermiddag, øverste i dag med morgenurin. Økt siden positiv test så det er bra, men beskymrer meg litt at den så svakere ut i dag sammen med lav hcg.
hvordan gikk blodprøven? Tenker på deg :Heartpink

Takk! Ikke bra desverre, hcg på 13, i tilegg til smerter og økt blødning. Ble en trist dag i går, selv om jeg var instillt på det verste. Nå prøver jeg å lese meg opp på når jeg kan forvente ny eggløsing og håper å bli gravid igjen raskt, samtidig som det er «skremmende»
Ååå. Det var veldig trist og lese.. :( håper det går fort for deg ❤️ styrkeklem til deg! Det er ikke noe enkelt og miste :(

Takk! Ikke bra desverre, hcg på 13, i tilegg til smerter og økt blødning. Ble en trist dag i går, selv om jeg var instillt på det verste. Nå prøver jeg å lese meg opp på når jeg kan forvente ny eggløsing og håper å bli gravid igjen raskt, samtidig som det er «skremmende»

Jeg fikk ny eggløsning som normalt, og terminspire neste gang :Heartbigred

Det var leit, håper du har noen du er glad i å være med nå :Heartpink :( håper neste spire sitter :Heartpink

Back
Topp