Våre tester

Hei dere ❤️ Tok HCG blodprøve hos fastlegen i går. Den var 266. Jeg syns det var litt lavere enn forventet. DPO er litt uklart pga troligvis forsinket eggløsning, men jeg testet positivt for første gang nå på lørdagen. Sannsynligvis er jeg i dag et sted mellom DPO 17-21.
Skal ta ny HCG i morgen, men er selvfølgelig bekymret for at den er for lav...
Skjønner at du er bekymret, lave tall er innenfor normalen men det kan indikere "unormalt". Krysser fingrene for dobling på deg i morgen, stigningen er det viktigste :Heartred (Min var også lav med 250 på 19 dpo)

Skjønner at du er bekymret, lave tall er innenfor normalen men det kan indikere "unormalt". Krysser fingrene for dobling på deg i morgen, stigningen er det viktigste :Heartred (Min var også lav med 250 på 19 dpo)
Takk for ditt svar. Jeg får prøve å trygge meg med at det fortsatt er innenfor normalen og at det godt kan være at eggløsningen skjedde enda litt senere enn antatt. Blir spennende å se i morgen.
Hvordan utviklet seg HCG-en videre for deg, om du vil dele?

Hei dere ❤️ Tok HCG blodprøve hos fastlegen i går. Den var 266. Jeg syns det var litt lavere enn forventet. DPO er litt uklart pga troligvis forsinket eggløsning, men jeg testet positivt for første gang nå på lørdagen. Sannsynligvis er jeg i dag et sted mellom DPO 17-21.
Skal ta ny HCG i morgen, men er selvfølgelig bekymret for at den er for lav...

Med jentungen fikk jeg positiv test på en søndag (dagen jeg skulle ha mens, hadde tatt fredag som var negativ) tok hcg på onsdag og da var den 165.

Back
Topp