Våre tester

Takk for deling. Jeg er jo bare 11 dpo og.
Mange begynner jo først nå å få positive tester? Så kan man egentlig forvente at de er så sterke så tidlig? :)
Min forrige gang jeg var gravid nå så gikk det ikke bra. Hadde fine tester men på ett tidspunkt steg de ikke mer
Nei, det tenker jeg at man ikke kan forvente. Det vil også være forskjell på hvor sterk urin er. Tenker at det kan gi ganske store utslag på tester så tidlig mtp. "Strekstyrke".
Av den grunnen testet jeg bare en gang denne gangen :)

Nei, det tenker jeg at man ikke kan forvente. Det vil også være forskjell på hvor sterk urin er. Tenker at det kan gi ganske store utslag på tester så tidlig mtp. "Strekstyrke".
Av den grunnen testet jeg bare en gang denne gangen :)
Urinen min i går var sterkere enn i dag. Men drikker jo heeeeele tiden!! 1 test! Wow du er jammen meg god altså!! :D

Aner ikke når jeg hadde eggløsning, og første dag i siste mens var 21/10, så kan ikke regne fra det heller. Noen som vil gjette hvor mange dpo jeg er?

Vedlegg

• IMG_4865.jpeg
    IMG_4865.jpeg
    491 KB · Visninger: 41
Aner ikke når jeg hadde eggløsning, og første dag i siste mens var 21/10, så kan ikke regne fra det heller. Noen som vil gjette hvor mange dpo jeg er?
Det blir jo en gjetning, men siden 1-2 er før uke 4+0 som regel, og streken samtidig er ganske synlig, men ikke kjempesterk, vil jeg tro 11-12 dpo? Når testet du positivt sist gang du var gravid? For er du en som får synlig streker tidlig, kan du være enda kortere på vei. Men et sted mellom 10-14 dpo er nok mest sannsynlig☺️

Dpo 13.
Nå er jeg veldig fornøyd når jeg ser på stigningen altså! Om man ser på tidlig testen. Den vanlige testen hadde nok stresset meg litt. Jeg tok siste tidlig testen nå. Har ikke flere. Bare de vanlige. Men har de også tapt seg? Som make sure testene? Eller er det bare jeg som er utålmodig :p

Vedlegg

• IMG_6059.jpeg
    IMG_6059.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 28
Dpo 13.
Nå er jeg veldig fornøyd når jeg ser på stigningen altså! Om man ser på tidlig testen. Den vanlige testen hadde nok stresset meg litt. Jeg tok siste tidlig testen nå. Har ikke flere. Bare de vanlige. Men har de også tapt seg? Som make sure testene? Eller er det bare jeg som er utålmodig :p
Åh så godt å se :love017 :Heartbigred

Kjenner meg litt stresset over at jeg ikke har fått 3+ på clearblue enda. Er 5+1 i dag. Sjekket hcg forrige uke og da hadde det gått fra 804 til 2700 på 48 timer onsdag til fredag, så det skal jo være veldig bra. Man skal kanskje ikke bruke graviditetstest for fremgang, men det er litt vanskelig å la være :D

Back
Topp