Løve89
Flørter med forumet
Så langt har jeg vært veldig letta over at styrken på strekene mine har vært mye sterkere enn de gangene jeg hadde MA og kjemisk. Men når jeg ser deres fra 15-17 dpo så blir jeg litt stressa over hvor sterk den er 
Dette er fra i går, 16 dpo:

Jeg er helt sikker på eggløsning. Dette var første syklus på letrozol, så jeg var inne til sjekk like før eggløsning og da var det faktisk to eggposer til modning! Men den ene var 2 mm større enn den andre, og sjansen for at begge ble sluppet OG befruktet skulle jo være ganske liten
Tok ikke digital før 14 dpo, og da sa den 2-3 uker. Men aner jo ikke om jeg kunne fått det tidligere da. Hjelp
Dette er fra i går, 16 dpo:

Jeg er helt sikker på eggløsning. Dette var første syklus på letrozol, så jeg var inne til sjekk like før eggløsning og da var det faktisk to eggposer til modning! Men den ene var 2 mm større enn den andre, og sjansen for at begge ble sluppet OG befruktet skulle jo være ganske liten

Tok ikke digital før 14 dpo, og da sa den 2-3 uker. Men aner jo ikke om jeg kunne fått det tidligere da. Hjelp

Jeg er ikke helt lettet mtp SA siste gang, men mindre bekymret i hvert fall!
Pleier du å ta blodprøver?