Våre tester

Tør jeg melde meg inn her da? Dette er testen tatt i dag (tor 4+0). Vet ikke om jeg tror på det selv egentlig. Ble mamma for første gang nå i juli, det tok over ett år å bli gravid og jeg måtte ha medisiner for å få eggløsning grunnet PCOS. Også blir jeg gravid helt naturlig nå igjen så fort. Hadde virkelig trodde det skulle gå lengre tid :nailbiting: Blir spennende å se om det blir pseudotvillinger på oss :Heartblue
Måtte ta den siste testen i pakka også, hatt tegn til dye stealer på noen tester allerede men ikke så sterk som denne. Tror jeg er ca. 5+2 i dag :)Ser ut som det lille frøet klamrer seg fast:Heartblue

Vedlegg

• IMG_20251120_104635.jpg
    IMG_20251120_104635.jpg
    189 KB · Visninger: 17
Veldig stor forskjell fra metode til normal sin test:hilarious:
16 dpo eller 4+5. Følte meg egentlig fornøyd med testingen 10 dpo, men har så mange tester igjen:happy:IMG_4191.jpeg

Veldig stor forskjell fra metode til normal sin test:hilarious:
16 dpo eller 4+5. Følte meg egentlig fornøyd med testingen 10 dpo, men har så mange tester igjen:happy:Vis vedlegget 474612
Normal sine er også helt krise.. Likt som Rfsu. Jeg bruker av prinsipp kun babyplan for da veit jeg hva jeg får :P

Normal sine er også helt krise.. Likt som Rfsu. Jeg bruker av prinsipp kun babyplan for da veit jeg hva jeg får :P
Helt enig, prøvde rfsu sist gang å de var helt like.. Streken var så svak!
Metode sine tidligtester slo også ut tre dager senere enn babyplan å shein sine tester

Jeg klarer ikke helt å gi meg med denne testingen jeg.. ser jo at «alle andre» får mye tydeligere teststrek enn kontrollstrek. Noen som vet om rfsu sine tester blir sterkere enn dette?

Vedlegg

• IMG_8615.jpeg
    IMG_8615.jpeg
    321,3 KB · Visninger: 7
Back
Topp