Ååå så godt å se!! Dette må jo gå veienTakk som spør! La ut ny test med 3+ på digital her, rett over kommentaren dinså håper alt er i orden
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så godt å se!! Dette må jo gå veienTakk som spør! La ut ny test med 3+ på digital her, rett over kommentaren dinså håper alt er i orden
![]()

Gratulerer til dere begge to.Hei, og gratulerer. Jeg også fikk positiv i går og mine to er 11 og 13, føler jeg har glemt mye også er det nok mye nytt også. Så sånn sett kanskje en fordel at man har kommet litt ut av det men er litt skummelt å starte på scratch når det er så lenge siden sist, men tror det også blir veldig fint![]()

Ser en svaaak skygge her, men ser ikke noe fargeOg denne
Ser ikke strekEr dette noe?
Den ser negativ ut.Er dette noe?
Jeg skulle egentlig ta siste digitale testen i morgen, for å være «helt» sikker på å få 3+Jeg er 5+0 i morgen, og får veldig lyst til å ta den siste digitale jeg har selv da etter å ha sett disse kjenner jeg. Hadde egentlig tenkt til å vente til torsdag, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde ut![]()
Men skal på jobbreise og arrangere workshop for en hel gjeng i morgen og tirsdag, orket ikke å ta sjansen på å ikke få 3+ og så deppe resten av dagen, så måtte ta den i dag.Det er hardt med den testinga, haha!Jeg er 5+0 i morgen, og får veldig lyst til å ta den siste digitale jeg har selv da etter å ha sett disse kjenner jeg. Hadde egentlig tenkt til å vente til torsdag, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde ut![]()