Våre tester

Hei! Første gang i forum, synes det er litt skummelt å si at jeg er gravid da jeg har mistet tidligere. Overanalyserer alle tester og ble litt redd da babyplan tidligtest har sett lik ut i et par dager nå. Jeg kjører IVF som singel og er på dag 10 DPT / 15 DPO / 4+1. Fikk 2-3 på CB i dag så det ga litt mer trygghestfølelse, men kjenner det er vanskelig å glede seg når det har gått dårlig tidligere (selv om jeg vet at disse testene ser bedre ut!) Kjøpte også make sure tester i dag, den ble tatt sånn midt på dagen (syntes den så litt rar ut, kontroll-streken er ikke så mørk som jeg ser hos andre og dette er jo ikke dye stealer enda). Skal ta blodprøve mandag 3.11.

Har tatt veldig mange flere tester enn disse, men tenkte disse var de mest relevant å vise frem. Har noen prøvd RFSU weeks? Jeg synes jeg ser lite fremgang på de og nysgjerrig på andres erfaring da disse er så nye.

Vis vedlegget 473524Vis vedlegget 473523
Tok 2 RFSU-tester i dag tidlig fordi jeg syntes den ene oppførte seg rart, men de ser jo nesten like ut på bilde. Igjen, jeg overanalyserer litt vel mye om dagen :shy:

elsker å se at fargen blir mørkere! Allikevel en dårlig følelse. Ser det bra ut til å være på dette tidspunktet? 3+6 er jeg vel nå.
IMG_4791.jpeg

Fortsatt bare 1-2 på clearblue i dag, selv på 14 DPO, er det normalt?
Det virker som det varierer fra person til person. Man har jo forskjellige nivåer med hcg, og det er forskjellig hvor fort det øker, i tillegg til forskjell på når det festet seg. Jeg ville ikke stresset så mye over det nå:Heartred Kan hende du såvidt var under grensa, det vet man jo ikke:happy::Heartred

Er det vanlig å få så sterk strek så tidlig? Er 3+6 i dag. Når tror dere jeg får 3+ på digital?

Vedlegg

• IMG_0505.jpeg
    IMG_0505.jpeg
    546 KB · Visninger: 14
Har vært litt bekymret over stigninga, synes det har variert så. Drikker jo nesten ikke lenger, og holder meg i flere timer for å få konsentrert urin til testinga :laughing005
den siste testen her ble vel tatt på 30minutters urin, og sjokolademelk innabords:laughing005 aldri mer testing på konsentrert urin :laughing005
Screenshot_20251102_111556_Premom.jpg

Har vært litt bekymret over stigninga, synes det har variert så. Drikker jo nesten ikke lenger, og holder meg i flere timer for å få konsentrert urin til testinga :laughing005
den siste testen her ble vel tatt på 30minutters urin, og sjokolademelk innabords:laughing005 aldri mer testing på konsentrert urin :laughing005
Så gøy! Jeg testet på nytt umiddelbart etter at jeg så dette! Er 11 DPT / 16 DPO og de to nederste testene på bilde 1 er fra i dag tidlig. Bilde 2 ble tatt i 13-tiden i dag, og er jo nesten dye stealer? Test- og kontroll-linjene er minst like mørke og synes faktisk testlinjen er litt mørkere, hvertfall når jeg ser på den i virkeligheten :happy:
0fdd1e3f-419b-4a4f-9bd3-513eb63d6ccd.jpeg
a153de66-99f9-49a2-81bd-1dda2b5de076.jpeg

Back
Topp