Er det flere som har startet testing? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja! Meget godt i gangEr det flere som har startet testing?![]()
Gøy med litt aktivitet her inne allerede! Her er mine tester fra i går. Veldig spent på om spira sitter denne gangen etter 6 spontanaborter! 12 eller 13 dpo(12 eller 13 dpo i dag)Ja! Meget godt i gangGøy med litt aktivitet her inne allerede! Her er mine tester fra i går. Veldig spent på om spira sitter denne gangen etter 6 spontanaborter! 12 eller 13 dpo
Det gjør dine også!Testene dine ser veldig fine ut!
Har selv litt erfaring med MA og SA, så jeg jubler ikke enda, men håper litt ekstra. Måtte vi begge gå helt til mål denne gang
Mine tester fra i går - 10 dpo
Vis vedlegget 472805
Håper litt ekstra for oss begge - det hadde vært utrolig stas!Så fin testVis vedlegget 472809
Ja, dagens test
Jubler heller ikke helt enda, tror det vil ta en stund før jeg klarer å slappe av etter SA i uke 6+0 i august.
DPO 12 i følge siste menstruasjon og antatt dag for eggløsningSå fin testHvor i dpo-land er du?
og skjønner ikke helt enda at det faktisk endelig gikk 

Testen din ser også veldig fin ut! Men full forståelse for at du holder litt igjen! I går var jeg ganske nervøs med smerter i korsryggen av og på gjennom dagen, men håper på at det er utvikling som pågår! Fikk denne i dag, og er ut ifra eggløsningstester 13 eller 14 dpo i dag. Har heller ikke hatt så sterke tester på dette tidspunktet alle de gangene det har gått galtÅh, dette er gode tester. Føler veldig med dere. Tørr ikke håpe helt enda, men hadde ikke så sterke tester som nå når jeg hadde kjemisk eller SA. Krysser fingrene for oss alle. Her er min 13 DPO. Tatt på veldig lyst urin, så håper håper håper den er enda litt sterkere i morgen.
Vis vedlegget 472845

Dette må jo gå veien! Kanskje det er tvillingerTesten din ser også veldig fin ut! Men full forståelse for at du holder litt igjen! I går var jeg ganske nervøs med smerter i korsryggen av og på gjennom dagen, men håper på at det er utvikling som pågår! Fikk denne i dag, og er ut ifra eggløsningstester 13 eller 14 dpo i dag. Har heller ikke hatt så sterke tester på dette tidspunktet alle de gangene det har gått galt![]()
Jeg har vært innom tanken siden jeg allerede har fått 2-3Dette må jo gå veien! Kanskje det er tvillinger![]()

Her er det iallfall ingen tvil om at det er en tydelig strek!Jeg har ikke mye symptomer. Jeg kjente litt stikking i livmoren akkurat rundt implantering. Kjenner innimellom litt kramper enda i livmoren, sikkert fordi det utvider seg. Litt nervøs for at det er så lite symptomer
Testet 11 DPO og 15 DPO.
Vis vedlegget 472879
Vis vedlegget 472880
Det er vanskelig å ikke bekymre seg for både det ene og det andre. Noen har en haug med symptomer og så går det galt likevel, andre har ingen! Begge deler kan bety både vellykka og ikke vellykka svangerskap.. Ikke at dette var en stor trøst.. Men du er ikk alene om bekymringer iallfall
Vi må bare smøre oss med tålmodighet og krysse fingre og tær for at det går veien!For en fin bekreftelse, håper den klorer seg fast! I mine vellykkede svangerskap har jeg alltid fått 2-3 når jeg er 13-14 dpoTesten din ser også veldig fin ut! Men full forståelse for at du holder litt igjen! I går var jeg ganske nervøs med smerter i korsryggen av og på gjennom dagen, men håper på at det er utvikling som pågår! Fikk denne i dag, og er ut ifra eggløsningstester 13 eller 14 dpo i dag. Har heller ikke hatt så sterke tester på dette tidspunktet alle de gangene det har gått galt![]()

samtidig forventer jeg ikke noe annet enn 1-2, så kanskje greit å vente enda ett par dager 

Strimmeltester tatt rett etter hverandre er det jo gjerne også vanskelig å se stor forskjell på, (siden hcg bruker 48 timer på å doble seg), så ville heller sammenlignet i går med i morgenBatteriet har gått ut i den digitale jeg hadde liggende - frister litt å ta en ny. Det er litt koselig å titte på den innimellomsamtidig forventer jeg ikke noe annet enn 1-2, så kanskje greit å vente enda ett par dager
Strimmeltest fra i går og i dag. Litt vanskelig å sammenligne da, siden den ene er tørr og den andre våt
Vis vedlegget 472884

Ja, jeg er klar over det - men det er jo ikke gøyStrimmeltester tatt rett etter hverandre er det jo gjerne også vanskelig å se stor forskjell på, (siden hcg bruker 48 timer på å doble seg), så ville heller sammenlignet i går med i morgen![]()
Men selvsagt faren med å teste ofte da, uansett - som den testeren jeg er tok jeg denne nå; midt på dagen 7dp5dt eller 12 dpo veldig uforventet egentlig 
Haha, sant! Deilig å få denne bekreftelsen da!Ja, jeg er klar over det - men det er jo ikke gøyMen selvsagt faren med å teste ofte da, uansett - som den testeren jeg er tok jeg denne nå; midt på dagen 7dp5dt eller 12 dpo veldig uforventet egentlig Vis vedlegget 472903