Våre tester

Ja! Meget godt i gang :smiley-ashamed004 Gøy med litt aktivitet her inne allerede! Her er mine tester fra i går. Veldig spent på om spira sitter denne gangen etter 6 spontanaborter! 12 eller 13 dpo
(12 eller 13 dpo i dag)

Har ikke følt meg spesielt gravid denne runden, men litt følsomme brystvorter, noe kvalme og "kramper" i livmorområdet. Helt annerledes enn med de to andre trollungene vi har fra før av, hvor jeg ikke var i tvil om at jeg var gravid. Tok en test i går kveld for å avkrefte graviditet, og jaggu strålte ikke strekene mot meg etter ett år med prøving. Kjempestas! Hadde så lite troa at jeg måtte sjekke om jeg hadde tatt en eggløsningstest framfor en graviditetstest :hilarious: og skjønner ikke helt enda at det faktisk endelig gikk :Heartred

Krysser fingrene for en frisk spire på rett plass i livmor som blir med helt i mål :smiley-angelic001

12/13DPO
1000024124.jpg
1000024116.jpg

Hurra for julibebis. Gleder meg til gruppa blir folksom! :joyful:

Åh, dette er gode tester. Føler veldig med dere. Tørr ikke håpe helt enda, men hadde ikke så sterke tester som nå når jeg hadde kjemisk eller SA. Krysser fingrene for oss alle. Her er min 13 DPO. Tatt på veldig lyst urin, så håper håper håper den er enda litt sterkere i morgen.

IMG_8552.jpeg

Åh, dette er gode tester. Føler veldig med dere. Tørr ikke håpe helt enda, men hadde ikke så sterke tester som nå når jeg hadde kjemisk eller SA. Krysser fingrene for oss alle. Her er min 13 DPO. Tatt på veldig lyst urin, så håper håper håper den er enda litt sterkere i morgen.

Vis vedlegget 472845
Testen din ser også veldig fin ut! Men full forståelse for at du holder litt igjen! I går var jeg ganske nervøs med smerter i korsryggen av og på gjennom dagen, men håper på at det er utvikling som pågår! Fikk denne i dag, og er ut ifra eggløsningstester 13 eller 14 dpo i dag. Har heller ikke hatt så sterke tester på dette tidspunktet alle de gangene det har gått galt :Heartred

Vedlegg

• IMG_3768.jpeg
    IMG_3768.jpeg
    736,6 KB · Visninger: 37
Testen din ser også veldig fin ut! Men full forståelse for at du holder litt igjen! I går var jeg ganske nervøs med smerter i korsryggen av og på gjennom dagen, men håper på at det er utvikling som pågår! Fikk denne i dag, og er ut ifra eggløsningstester 13 eller 14 dpo i dag. Har heller ikke hatt så sterke tester på dette tidspunktet alle de gangene det har gått galt :Heartred
Dette må jo gå veien! Kanskje det er tvillinger :D

Jeg har ikke mye symptomer. Jeg kjente litt stikking i livmoren akkurat rundt implantering. Kjenner innimellom litt kramper enda i livmoren, sikkert fordi det utvider seg. Litt nervøs for at det er så lite symptomer

Testet 11 DPO og 15 DPO.
Vis vedlegget 472879
Vis vedlegget 472880
Her er det iallfall ingen tvil om at det er en tydelig strek! :happy: Det er vanskelig å ikke bekymre seg for både det ene og det andre. Noen har en haug med symptomer og så går det galt likevel, andre har ingen! Begge deler kan bety både vellykka og ikke vellykka svangerskap.. Ikke at dette var en stor trøst.. Men du er ikk alene om bekymringer iallfall:Heartred Vi må bare smøre oss med tålmodighet og krysse fingre og tær for at det går veien!

For en fin bekreftelse, håper den klorer seg fast! I mine vellykkede svangerskap har jeg alltid fått 2-3 når jeg er 13-14 dpo :happy090

Batteriet har gått ut i den digitale jeg hadde liggende - frister litt å ta en ny. Det er litt koselig å titte på den innimellom :angelic: samtidig forventer jeg ikke noe annet enn 1-2, så kanskje greit å vente enda ett par dager :happy090

Strimmeltest fra i går og i dag. Litt vanskelig å sammenligne da, siden den ene er tørr og den andre våt :happy090
IMG_5658.jpeg

Batteriet har gått ut i den digitale jeg hadde liggende - frister litt å ta en ny. Det er litt koselig å titte på den innimellom :angelic: samtidig forventer jeg ikke noe annet enn 1-2, så kanskje greit å vente enda ett par dager :happy090

Strimmeltest fra i går og i dag. Litt vanskelig å sammenligne da, siden den ene er tørr og den andre våt :happy090
Vis vedlegget 472884
Strimmeltester tatt rett etter hverandre er det jo gjerne også vanskelig å se stor forskjell på, (siden hcg bruker 48 timer på å doble seg), så ville heller sammenlignet i går med i morgen :happy:

Strimmeltester tatt rett etter hverandre er det jo gjerne også vanskelig å se stor forskjell på, (siden hcg bruker 48 timer på å doble seg), så ville heller sammenlignet i går med i morgen :happy:
Ja, jeg er klar over det - men det er jo ikke gøy :smiley-angelic002 Men selvsagt faren med å teste ofte da, uansett - som den testeren jeg er tok jeg denne nå; midt på dagen 7dp5dt eller 12 dpo veldig uforventet egentlig IMG_5660.jpeg

Back
Topp