Neeei…Pokker.. jeg som håpa jeg ikke trengte å kjøpe flere digitale, også er den defekt![]()
Vis vedlegget 469775
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei…Pokker.. jeg som håpa jeg ikke trengte å kjøpe flere digitale, også er den defekt![]()
Vis vedlegget 469775
Neeeei så kjedelig!Pokker.. jeg som håpa jeg ikke trengte å kjøpe flere digitale, også er den defekt![]()
Vis vedlegget 469775
5+3 i dagSå deilig følelse! Hvor mange dpo/uker?

Det ser absolutt sånn ut12 dpo, har tatt ovitrelle for 13 dager siden. Har hatt utvikling i positiv retning siste dagene. Skal ta blodprøve på fredag. Håper at jeg kan melde meg inn her

Men hvis du sammenligner den første og den siste er det jo fin stigning? Synes også den siste ser mye mer rosa utMorgentester fra de tre siste morgenene. Merker at jeg ikke er superoptimistisk.
Vis vedlegget 469808

13dpoMen hvis du sammenligner den første og den siste er det jo fin stigning? Synes også den siste ser mye mer rosa ut
Hvor mange dpo er du?
Synes dette så veldig fint ut, jeg?Morgentester fra de tre siste morgenene. Merker at jeg ikke er superoptimistisk.
Vis vedlegget 469808

Syns dette ser helt perfekt ut jeg!Morgentester fra de tre siste morgenene. Merker at jeg ikke er superoptimistisk.
Vis vedlegget 469808

Ser ut som de er sterkere, hvor mange dpo?Morgentester fra de tre siste morgenene. Merker at jeg ikke er superoptimistisk.
Vis vedlegget 469808
Jeg hadde sett på dette som fin stigning, men skjønner at du er bekymret med SA bak deg. Man klarer jo ikke la være å sammenligne, selv om man vet alle graviditeter, tester og konsentrasjon av urin er forskjellig. Krysser alt jeg har for at det går veien for deg denne gangen13dpo

Synes dette så veldig fint ut, jeg?![]()
Syns dette ser helt perfekt ut jeg!![]()
Syns ikke økningen er optimal. 13dpo. Tok hcg i dag og venter på svar.Ser ut som de er sterkere, hvor mange dpo?
DET er sånn en fin stigning skal se ut
DET er sånn en fin stigning skal se ut![]()
![]()
får du svar på hcg idag?