Kjempefin stigning!12dpo og håpet er tilbake!
Gårsdagens morgenetest mot dagens morgenentest.
Vis vedlegget 469741
Vis vedlegget 469742
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin stigning!12dpo og håpet er tilbake!
Vis vedlegget 469741
Vis vedlegget 469742
Den er jo veldig fin12dpo og håpet er tilbake!
Vis vedlegget 469741
Vis vedlegget 469742

Dette går riktig vei!12dpo og håpet er tilbake!
Vis vedlegget 469741
Vis vedlegget 469742

Ja, tror absolutt digital slår ut med såpass tidlig strekNy test i dag. Tror dette går riktig vei.
Samboeren er borte i helga, men tror han vil være med på digital test, han stoler ikke på strimlene.
Tror dere digital slår ut så tidlig?
Vis vedlegget 469753
Fikk ikke gravid på digital, men det forventet jeg. Har to vellykkede svangerskap bak meg, men nå når vi skulle prøve på tredje og siste har jeg mistet tidlig 3 ganger i årKrysser fingrene med degDagens tester ca 10 dpo. Har fått nesten usynlige streker noen dager på babyplan tidlig, og vært usikker på om det bare er skygger. Fremdeles dårlig på tidligtestene, men MS vanlig gav heldigvis en svak rosa strekFikk ikke gravid på digital, men det forventet jeg. Har to vellykkede svangerskap bak meg, men nå når vi skulle prøve på tredje og siste har jeg mistet tidlig 3 ganger i år
Håper virkelig at det skal gå veien denne gangen!
Det er fortsatt litt tidlig, så det er håp. Blir spennende i morgen og tirsdag om det blir sterkere.Kjedelig når de er så dyre!Pokker.. jeg som håpa jeg ikke trengte å kjøpe flere digitale, også er den defekt![]()
Vis vedlegget 469775
Veldig, 200kr rett i søplaKjedelig når de er så dyre!
Åpna den da, og alle strekene var like mørke, så lov å håpe det hadde vært en 3+
får se om jeg kjøper en ny imorgen, vil liksom se det
Uff! Kan du returnere den i butikken? Vet ikke helt hva som er vanlig når dette skjer, men en slik test koster jo litt.. kanskje sende bilde til cb?Pokker.. jeg som håpa jeg ikke trengte å kjøpe flere digitale, også er den defekt![]()
Vis vedlegget 469775
Så deilig følelse! Hvor mange dpo/uker?Har spart denne siste testen i håp om å få se 3+. Var absolutt ikke sikker på om den ville slå ut da andre har hatt litt varierende resultat, men jaggu slo den til
Vis vedlegget 469760
Gratulerer med graviditeten! Krysser fingrene for at denne spiren sitter til maiDagens tester ca 10 dpo. Har fått nesten usynlige streker noen dager på babyplan tidlig, og vært usikker på om det bare er skygger. Fremdeles dårlig på tidligtestene, men MS vanlig gav heldigvis en svak rosa strekFikk ikke gravid på digital, men det forventet jeg. Har to vellykkede svangerskap bak meg, men nå når vi skulle prøve på tredje og siste har jeg mistet tidlig 3 ganger i år
Håper virkelig at det skal gå veien denne gangen!

Slå ut på den der ja!! Fikk + på tidlig digital cb 9dpo og 1-2 uker på 11 dpoNy test i dag (3+5). Tror dette går riktig vei.
Samboeren er borte i helga, men tror han vil være med på digital test, han stoler ikke på strimlene.
Tror dere digital slår ut så tidlig?
Vis vedlegget 469753

Syns den ser fin ut jegDere som har litt peiling på dette her, er dette en fin økning?Vis vedlegget 469778

Takk! Og gratulerer til deg ogsåGratulerer med graviditeten! Krysser fingrene for at denne spiren sitter til mai![]()
Jeg var såvidt innom i April-gruppa, og husker deg da vi var like langt på vei og mista samme dag. Det var derfor så fint å se at du også ble gravid igjen så fort
Takk! Og gratulerer til deg ogsåJeg var såvidt innom i April-gruppa, og husker deg da vi var like langt på vei og mista samme dag. Det var derfor så fint å se at du også ble gravid igjen så fort
![]()
Håper du har det bra og at alt går fint fremover denne gangen