Våre tester

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Få se testen din og når du tok den <3 :pompus: :love7

Her er mine så langt, svak positiv 9dpo :cat: 3+2

Vedlegg

• IMG_9965.jpeg
    IMG_9965.jpeg
    334,6 KB · Visninger: 96
12(nederste) - 13 (øverst) dpo 3+5 - 3+6 :Heartred

Vedlegg

• Messenger_creation_1F72118F-4F52-4905-851E-03B20688A7D4.jpg
    Messenger_creation_1F72118F-4F52-4905-851E-03B20688A7D4.jpg
    32,4 KB · Visninger: 114
Mine, øverste var i går (9dpo) og nederste i dag (10 dpo) 3+3

Vedlegg

• IMG_0001.jpeg
    IMG_0001.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 126
Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet over til svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.

Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet over til svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.
Jeg brukte make sure test, er dem som er på bilde over, så dem er sikre (Ja, jeg tok 4 - 5 av dem for å være sikker), er du usikker kan du ta en clearblue :Heartred Men make sure skal være sikre!

Jeg brukte make sure test, er dem som er på bilde over, så dem er sikre (Ja, jeg tok 4 - 5 av dem for å være sikker), er du usikker kan du ta en clearblue :Heartred Men make sure skal være sikre!
Tenker du at denne er positiv?

Vedlegg

• IMG_1687.jpeg
    IMG_1687.jpeg
    147,7 KB · Visninger: 117
  • IMG_1683.jpeg
    IMG_1683.jpeg
    786,9 KB · Visninger: 118
Melder meg forsiktig inn her.. Testet først positivt på fredag og fikk også «gravid 1-2» da, men har hatt 2 spontanaborter siden nyttår og prøvd lenge, så er redd det ikke skal gå nå heller! Fin økning fra fredag til nå?! Skal visst være 3+5 i dag Vis vedlegget 467487Vis vedlegget 467488
Ser ut som veldig fin økning! :Heartpink Jeg har vært gjennom 1 SA og en kjemisk i juni, så jeg håper at på det tredje skal det skje, for oss begge :smiley-angelic001

Ser ut som veldig fin økning! :Heartpink Jeg har vært gjennom 1 SA og en kjemisk i juni, så jeg håper at på det tredje skal det skje, for oss begge :smiley-angelic001
Jaaa! Ser ut som det øker fint fortsatt, men jeg sliter litt med å tenke at det kaaan gå bra. Har tatt første HCG-blodprøve i dag og krysser alt for fine verdier - og ikke minst en fin økning!

Back
Topp