Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå det var fine streker det!12(nederste) - 13 (øverst) dpo 3+5 - 3+6![]()

Ja, du kommer dit du ogÅåå det var fine streker det!![]()
![]()
Så krysser vi fingrene for 100% bra svangerskap!Jeg brukte make sure test, er dem som er på bilde over, så dem er sikre (Ja, jeg tok 4 - 5 av dem for å være sikker), er du usikker kan du ta en clearblueNoen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet over til svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?
Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.
Men make sure skal være sikre!Tenker du at denne er positiv?Jeg brukte make sure test, er dem som er på bilde over, så dem er sikre (Ja, jeg tok 4 - 5 av dem for å være sikker), er du usikker kan du ta en clearblueMen make sure skal være sikre!
Jeg ser streken på svarthvit bilde, men hvor mange dpo er du?Tenker du at denne er positiv?
Dpo 8, så veldig tidlig i så fallJeg ser streken på svarthvit bilde, men hvor mange dpo er du?
Jeg ville venta til 12 - 13 dpo og så testa igjen, for da fikk jeg tydelige strekerDpo 8, så veldig tidlig i så fall

Jeg ser!DPO 9, jeg synes denne ser positiv utNoen andre som ser strek?
Ser ut som veldig fin økning!Melder meg forsiktig inn her.. Testet først positivt på fredag og fikk også «gravid 1-2» da, men har hatt 2 spontanaborter siden nyttår og prøvd lenge, så er redd det ikke skal gå nå heller! Fin økning fra fredag til nå?! Skal visst være 3+5 i dag Vis vedlegget 467487Vis vedlegget 467488
Jeg har vært gjennom 1 SA og en kjemisk i juni, så jeg håper at på det tredje skal det skje, for oss begge 
Fine streker dette! Mye tydeligere enn mine var 9dpo
god start 
Så fine! Håper mine utvikler seg godt også
De gjorde ikke det når det endte i SA, derfor er jeg obs på det nå 
Jaaa! Ser ut som det øker fint fortsatt, men jeg sliter litt med å tenke at det kaaan gå bra. Har tatt første HCG-blodprøve i dag og krysser alt for fine verdier - og ikke minst en fin økning!Ser ut som veldig fin økning!Jeg har vært gjennom 1 SA og en kjemisk i juni, så jeg håper at på det tredje skal det skje, for oss begge
![]()