Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lol, @Furetre ba meg om tilgang til skjult og eg søkte på furutre og tenkte what, hu har jo ingen innlegg ein gang! Tenkte det kan ikkje stemma og sjekka navnet igjen, va furetre ja, sjukt likt tenkte eg, typisk at me då får begge dei i April, og boom, here you are
veldig gøy! Er alltid (føle eg) to stk med veldig like navn i ei gruppa sånn som i sist var feb24 og feb94, men hallo, furutre og furetre, what are the oddsJeg har fått 2-3 på 2 tester, så skjønner deg godtVi er like langt (5+2 i dag), men jeg tørr ikke ta den digitale, er den siste jeg har og er så redd for å bli skuffa over om den fortsatt skulle vært 2-3![]()
Så gøy at du også fikk 3+Ble inspirert av deg til å prøve meg på digital nå. Hadde igrunn tenkt til å vente til neste uke men! Det ble faktisk 3+!!
Hehe Furetre er "vri" på etternavnet mitt som inneholder fure, mange som trodde jeg hadde tatt feil mellom furetre og furutre i min forje termingruppeLol, @Furetre ba meg om tilgang til skjult og eg søkte på furutre og tenkte what, hu har jo ingen innlegg ein gang! Tenkte det kan ikkje stemma og sjekka navnet igjen, va furetre ja, sjukt likt tenkte eg, typisk at me då får begge dei i April, og boom, here you are![]()
veldig gøy! Er alltid (føle eg) to stk med veldig like navn i ei gruppa sånn som i sist var feb24 og feb94, men hallo, furutre og furetre, what are the odds
Gratulerer og hjertelig velkommen![]()
Har faktisk brukt det som brukernavn på alt jeg kan huske,spesielt nettby husker jeg godt haha!Litt avsporing, men ah NETTBYHehe Furetre er "vri" på etternavnet mitt som inneholder fure, mange som trodde jeg hadde tatt feil mellom furetre og furutre i min forje termingruppeHar faktisk brukt det som brukernavn på alt jeg kan huske,spesielt nettby husker jeg godt haha!
Det var tider!Ja ikke santLitt avsporing, men ah NETTBYDet var tider!

GøyHehe Furetre er "vri" på etternavnet mitt som inneholder fure, mange som trodde jeg hadde tatt feil mellom furetre og furutre i min forje termingruppeHar faktisk brukt det som brukernavn på alt jeg kan huske,spesielt nettby husker jeg godt haha!

Jepp, trur ikkje du får særlig meir på makesure asså. Og 6+2 er langt over tida for dye-stealer, hCG er så høgt nå at testene absolutt ikkje er designet for å fungere ordentlig i møte med detEr dette en dye stealer? 6+2 idag![]()
Ser dessverre ingenting på disse bildene:/Er dette noe?
Ikke jeg hellerEr dette noe?