Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo kjempe bra ut då!!14 dpo vs. 15 dpo med batch 61 som er så tørr st fuktigheten knapt klarer å komme over til test-feltet uten å dynkes i tiss. Spent på hvordan testene ser ut i kveld når jeg finner en annen batch!
Vis vedlegget 467668Vis vedlegget 467669
Haha, lol, been thereNeiiiiiiiiiii! Jeg gikk på Meny og fant en batch 27. Googlet og så ingen som hadde skrevet negativt om den. Kom til jobb og så UTLØPSÅR 2027Kjøpte en ny Bagch 11 som jeg ikke var happy med!
har endo fleire igjen av batch 11 for å sei det sånn! Men den va den beste av 11 og 32 iallefall. Har glømt å ta bilde av rekko, ska gjer det nå!Batch 11 var mye bedre enn 61 som jeg testet med i morges, så jeg forventer en del sterkere test i ettermiddag. Men jeg skal svippe innom en annen Menybutikk og bytte pakke om de har 53 der. Men det er så kleint å styre med graviditetstest i kassen. «Jeg har fått positiv, men jeg vil ha sterkere strek. Så du må la meg bytte pakke»Haha, lol, been therehar endo fleire igjen av batch 11 for å sei det sånn! Men den va den beste av 11 og 32 iallefall. Har glømt å ta bilde av rekko, ska gjer det nå!

Hoff det er typiskNeiiiiiiiiiii! Jeg gikk på Meny og fant en batch 27. Googlet og så ingen som hadde skrevet negativt om den. Kom til jobb og så UTLØPSÅR 2027Kjøpte en ny Bagch 11 som jeg ikke var happy med!

Ååh, vi er nesten likt! Jeg har nedtelling til onsdag neste uke for å ta en digital og forhåpentligvis få 3+. De fleste andre her har nedtelling til tul osv mens jeg henger langt etter med termin 26

Akkurat de to jeg også har testet med! Jeg stresser og går med høy puls på jobb, så jeg bør kanskje senke skuldrene og roe ned testingen jeg også. HuffHoff det er typisk
I går kveld fant jeg et par av batch 61, og fant ut at jeg skulle teste både 11 og 61.
Da var plutselig 11 svakere enn før og teststreken var litt merkelig, mens 61 var sterkere enn tidligere tester.
Det er jo til å bli helt koko av!Så nå har jeg funnet ut at jeg dropper testing hver dag. Tar heller en stikkprøve nå og da, for testene er alt for upålitelige til å måle stigning!
Hehe jeg henger med deg jeg og joiner nedtellingen! Har selv termin 01.05 så henger i mai gruppen og men siste barnet mitt kom nesten 2 uker før så mulig det blir aprilÅåh, vi er nesten likt! Jeg har nedtelling til onsdag neste uke for å ta en digital og forhåpentligvis få 3+. De fleste andre her har nedtelling til tul osv mens jeg henger langt etter med termin 26![]()
Fine disse da! Dette så også litt artsy utVis vedlegget 467708Vis vedlegget 467709
Her er testene i rekke, ser jo at nokre dagar er så som så, men heilt grei rekke likevell![]()
Kanskje ramme inn som kunst? Spennende! Og målinger av s-hCG som er som det skal være? Takk for bilde, dette ga meg håp! batch 11 var en del bedre enn 61 som jeg bruker nå. Og jeg er jo ikke langt unna bildet ditt av batch 11 15 dpoVis vedlegget 467708Vis vedlegget 467709
Her er testene i rekke, ser jo at nokre dagar er så som så, men heilt grei rekke likevell![]()
Vi er like langt (5+2 i dag), men jeg tørr ikke ta den digitale, er den siste jeg har og er så redd for å bli skuffa over om den fortsatt skulle vært 2-3

Ble inspirert av deg til å prøve meg på digital nå. Hadde igrunn tenkt til å vente til neste uke men! Det ble faktisk 3+!!