Våre tester

Neiiiiiiiiiii! Jeg gikk på Meny og fant en batch 27. Googlet og så ingen som hadde skrevet negativt om den. Kom til jobb og så UTLØPSÅR 2027 :smiley-angry007 Kjøpte en ny Bagch 11 som jeg ikke var happy med!

Neiiiiiiiiiii! Jeg gikk på Meny og fant en batch 27. Googlet og så ingen som hadde skrevet negativt om den. Kom til jobb og så UTLØPSÅR 2027 :smiley-angry007 Kjøpte en ny Bagch 11 som jeg ikke var happy med!
Haha, lol, been there :hilarious: har endo fleire igjen av batch 11 for å sei det sånn! Men den va den beste av 11 og 32 iallefall. Har glømt å ta bilde av rekko, ska gjer det nå!

Haha, lol, been there :hilarious: har endo fleire igjen av batch 11 for å sei det sånn! Men den va den beste av 11 og 32 iallefall. Har glømt å ta bilde av rekko, ska gjer det nå!
Batch 11 var mye bedre enn 61 som jeg testet med i morges, så jeg forventer en del sterkere test i ettermiddag. Men jeg skal svippe innom en annen Menybutikk og bytte pakke om de har 53 der. Men det er så kleint å styre med graviditetstest i kassen. «Jeg har fått positiv, men jeg vil ha sterkere strek. Så du må la meg bytte pakke» :dead:

Jeg gikk tom for babyplan testene i går og mannen lurte på hvorfor jeg ikke tok test igjen og om vi kanskje kan kjøpe flere så jeg kan fortsette å ta :hilarious: han er blitt testavhengig haha

Hoff det er typisk :hilarious:
I går kveld fant jeg et par av batch 61, og fant ut at jeg skulle teste både 11 og 61.
Da var plutselig 11 svakere enn før og teststreken var litt merkelig, mens 61 var sterkere enn tidligere tester.
Det er jo til å bli helt koko av! o_O Så nå har jeg funnet ut at jeg dropper testing hver dag. Tar heller en stikkprøve nå og da, for testene er alt for upålitelige til å måle stigning!

Hoff det er typisk :hilarious:
I går kveld fant jeg et par av batch 61, og fant ut at jeg skulle teste både 11 og 61.
Da var plutselig 11 svakere enn før og teststreken var litt merkelig, mens 61 var sterkere enn tidligere tester.
Det er jo til å bli helt koko av! o_O Så nå har jeg funnet ut at jeg dropper testing hver dag. Tar heller en stikkprøve nå og da, for testene er alt for upålitelige til å måle stigning!
Akkurat de to jeg også har testet med! Jeg stresser og går med høy puls på jobb, så jeg bør kanskje senke skuldrene og roe ned testingen jeg også. Huff

Ååh, vi er nesten likt! Jeg har nedtelling til onsdag neste uke for å ta en digital og forhåpentligvis få 3+. De fleste andre her har nedtelling til tul osv mens jeg henger langt etter med termin 26 :hilarious:
Hehe jeg henger med deg jeg og joiner nedtellingen! Har selv termin 01.05 så henger i mai gruppen og men siste barnet mitt kom nesten 2 uker før så mulig det blir april

Akkurat de to jeg også har testet med! Jeg stresser og går med høy puls på jobb, så jeg bør kanskje senke skuldrene og roe ned testingen jeg også. Huff
20250820_091714.jpg20250820_091156.jpg
Her er testene i rekke, ser jo at nokre dagar er så som så, men heilt grei rekke likevell❤️

Batch 11 og tørre som fy så det er vanskelig å få væsken over til testfeltet. Tror jeg kan si meg fornøyd. Nå må jeg bare prøve å senke skuldrene og prøve å stole på at det kan gå bra :happy:
IMG_1748.jpeg

Har 1 test igjen som jeg skal ta imorgen tidlig. Tester som en gal, men imorgen får jeg endelig svar (tidlig ultralyd). Så får se utfallet av den og kanskje senke skuldrene litt
:)
Er ikke fornøyd med normal sine tester sånn sett, men de er nå rimelige og får ‘’jobben gjort’’

Vedlegg

• IMG_3286.jpeg
    IMG_3286.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 16
Back
Topp