Jeg kjøpte to digitale med ukesindikator for totalt 219 på dette tilbudet hos Apotek1Blir uansett dyrere enn matbutikker, apotek veit å sko seg på kvinnehelse. På spar kostet digital test 129kr, på apotekene rundt her var det ingen under 200kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte to digitale med ukesindikator for totalt 219 på dette tilbudet hos Apotek1Blir uansett dyrere enn matbutikker, apotek veit å sko seg på kvinnehelse. På spar kostet digital test 129kr, på apotekene rundt her var det ingen under 200kr.
Ja ser nå dei har 2pkn for 310kr. Ikkje så mykje å spare ifht matbutikker likevell då sånn settJeg kjøpte to digitale med ukesindikator for totalt 219 på dette tilbudet hos Apotek1
(20kr per test).Jeg stresser nok kanskje litt uten grunn også, for det er en økning og går aldri motsatt vei. Så jeg får bare prøve å slappe av.Nei, 11 var bedre enn 32, og er jo vanlig test og sko ut ganske tidlig fordiom, på lav hCG. Syns den ser ganske lik ut som dei gamle MS egmen, den steig litt ujevnt, men fekk dye-stealer på alle likevell til slutt..

Ja ser nå dei har 2pkn for 310kr. Ikkje så mykje å spare ifht matbutikker likevell då sånn sett(20kr per test).
Jeg har opplevd akkurat det samme som deg!Jeg stresser nok kanskje litt uten grunn også, for det er en økning og går aldri motsatt vei. Så jeg får bare prøve å slappe av.
Med MS har jeg fått klare og sterke tester før rundt 13-14 dpo trodde jeg (2019, 2020, 2023). Men jeg vet ikke med sikkerhet når eggløsning var denne gangen. Såååå![]()

Det er veldig individuelt hva du ønsker å gjøre. Med første tok jeg kun en test og ikke noe merEtter å ha lest litt i denne tråden må jeg spørre om en ting som jeg blir litt forvirret av. Jeg spør ikke for å være frekk, men rett og slett fordi dette er min første graviditet så jeg er helt ny på dette med testing og prøver å forstå alt som foregår rundt
Ser at flere ønsker å få 3+ på digital, selv om de allerede har testet positivt. Hva er årsaken til dette? Jeg er selv 5+4 idag og er skyldig i å fortsatt teste, men har ikke testet med digital siden jeg fikk 1-2. Er dette noe jeg bør gjøre?
Legger ved bilde av dagens test![]()

Nå gikk jeg tom for den pakningen, men batch 11 var mye bedre enn 61 hvertfallJeg har opplevd akkurat det samme som deg!
Har ikke tatt prøver, så vet jo ikke hvordan hcg faktisk er. Men opplever at stigning på batch 11 går treigt nå!

Har du sammenlignet med andre merker?Jeg har opplevd akkurat det samme som deg!
Har ikke tatt prøver, så vet jo ikke hvordan hcg faktisk er. Men opplever at stigning på batch 11 går treigt nå!
Fin strek! Den er ikke så langt unna det min 11 var i går, så det er forhåpentligvis testene som gjør at de ikke er sterkere pr nå. Frister å kjøpe tester fra annet merke, men usikker på hvilket. Jeg vil ha det asap, hehe. I tillegg er jeg lite interessert i å betale så mye. Vurderer blodprøve som legen har godkjent at jeg kan starte med et par dager etter IKM. Men litt stress å få til mtp jobben som er i veien for åpningstid på legekontoretHar ikke sammenlignet, men vurderer å teste et annet merke bare for å sjekke. Har du?
Her er min 14 dpo Vis vedlegget 467623
Testetøssyndromet har skyldaEtter å ha lest litt i denne tråden må jeg spørre om en ting som jeg blir litt forvirret av. Jeg spør ikke for å være frekk, men rett og slett fordi dette er min første graviditet så jeg er helt ny på dette med testing og prøver å forstå alt som foregår rundt
Ser at flere ønsker å få 3+ på digital, selv om de allerede har testet positivt. Hva er årsaken til dette? Jeg er selv 5+4 idag og er skyldig i å fortsatt teste, men har ikke testet med digital siden jeg fikk 1-2. Er dette noe jeg bør gjøre?
Legger ved bilde av dagens test![]()
ja, men neida
clearblue digital ukesindikator har fastgitte verdier dei skal slå ut på. 1-2uker slåt ut fra hCG nivå fra 10 - 150ca. Fra 150 - nesten 3000 er det 2-3 uker og over 3000 er 3+. Ein vil få dye-stealer, altså at teststrek er sterkere enn kontrollstrek på ca 1000 i hCG. Så alt dette er indikasjoner på at hCG stiger som det skal og at graviditeten går på fra. Om du feks tester 1-2 den 1. Og fremdeles tester 1-2 den 8. Så er det ein indikasjon på at hCG ikkje stiger. Men som med alt er det også feilmarginer på disse digitale testene, men for testetøser er det ein slags hobby også, og det kan hjelpe for bekymringer Takk for en så god forklaring! Da forstår jeg så mye merTestetøssyndromet har skyldaja, men neida
clearblue digital ukesindikator har fastgitte verdier dei skal slå ut på. 1-2uker slåt ut fra hCG nivå fra 10 - 150ca. Fra 150 - nesten 3000 er det 2-3 uker og over 3000 er 3+. Ein vil få dye-stealer, altså at teststrek er sterkere enn kontrollstrek på ca 1000 i hCG. Så alt dette er indikasjoner på at hCG stiger som det skal og at graviditeten går på fra. Om du feks tester 1-2 den 1. Og fremdeles tester 1-2 den 8. Så er det ein indikasjon på at hCG ikkje stiger. Men som med alt er det også feilmarginer på disse digitale testene, men for testetøser er det ein slags hobby også, og det kan hjelpe for bekymringer
Men ja, ikkje noko eg egentlig vil anbefale, du har absolutt ingen grunn for at du skulle teste og det kan utsette deg for mykje meir unødvendig bekymring og stress når du ikkje heilt forstår korleis det henger sammen også![]()
Krysser fingrene for oss og at det er testene! Legg gjerne ut om du tester andre merker eller tar blodprøveFin strek! Den er ikke så langt unna det min 11 var i går, så det er forhåpentligvis testene som gjør at de ikke er sterkere pr nå. Frister å kjøpe tester fra annet merke, men usikker på hvilket. Jeg vil ha det asap, hehe. I tillegg er jeg lite interessert i å betale så mye. Vurderer blodprøve som legen har godkjent at jeg kan starte med et par dager etter IKM. Men litt stress å få til mtp jobben som er i veien for åpningstid på legekontoret
Hvor mange dpo var du i går?13 dpo. Min var litt svakere enn din, men kunne vært lignende din i dag om jeg ville hart samme stigning.Krysser fingrene for oss og at det er testene! Legg gjerne ut om du tester andre merker eller tar blodprøveHvor mange dpo var du i går?