Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såå mye!Tok en clearblue test idag, tror ikke den kan bli mye tydligere![]()
På tide og kaste testene fra sist jeg var gravid med andre ord. Da er det bare og krysse fingrene for at det fortsetter sånn her
Vis vedlegget 462657
Hei!Er denne litt lys til å være 16 dpo?
Noen andre som bruker makesure som vil sammenligne?
Hadde en MA for et par år siden hvor testene steg sakte, så stresser litt.

Juhu så betryggendeDagens testerer 5+0 i dag ifølge babyverden og nørs

Takk! Da gir jeg ikke opp håpet helt endaHei!
Her er mine tester fra 15 og 17 dpo. Fikk første svake strek 12 dpo. Jeg bekymret meg fælt pga svake streker, men så hjertebank i uke 6+6, så alt vel så langt i alle fall.
Vis vedlegget 462677

Fy søren! MS er virkelig en møkka test.. Var nok virkelig godt å få den fine testen i dagLitt forskjellOg jeg som var så redd for at den skulle være svakere nå

Kanskje litt mer utvannet urin?Strimmelen tørket, definitivt svakere ja
Vis vedlegget 462871
Meen skal prøve å ikke tenke for mye på det
Tror nok ikke det, var morgenurin (ca 9 timers), og hadde ikke drukket på en stund før jeg la megKanskje litt mer utvannet urin?

Strimler har definitivt blitt dårligere de siste årene. Jeg fikk dyestealer på MS innen IKM sist graviditet! Nå fikk jeg ikke dyestealer på BP tidlig engangVil bare kommentere at det kan være lurt å ta testene med en klype salt. Testet med make sure, og teststrekene mine ble aldri sterkere enn kontrollstrekene, selv med hcg på 12000. Samme dag som jeg fikk 2-3 på digital viste blodprøve hcg over 7000. To dager etter, med hcg over 12000, viste den endelig 3+. Testene er i utgangspunktet ikke ment å bruke for å sjekke stigning, selv om jeg åpenbart har vært en testtøs selv![]()