Våre tester

Hvilken dpo er du i dag? Jeg hadde sånne svake streker på Make Sure til 17 dpo, og da sluttet jeg å teste hver dag for jeg ble så stressa, men bestilte meg en tidlig UL som fikk meg til å slappe mer av fordi fostersekken var i livmoren. Så tok jeg digital som viste 2-3 21 dpo, noe jeg sa meg fornøyd med, og senere fikk jeg 3+ og dye stealer da jeg sjekket igjen 6+3. Siden den svake stigningen hadde gjort meg kronisk stressa tok jeg enda en UL 6+6 hvor alt virket normalt med hjerteslag. Det er spesielt MakeSure som er dårlig tror jeg. RFSU var bedre i styrke. :)
17 eller 18 dpo. Kanskje jeg skulle vente til etter vi kommer hjem fra Danmark med å ta flere tester da. Kanskje noen bare er tregere med hcg da i tillegg til dårlige tester. Egget festet seg nok sent, siden jeg fikk skygge 12 dpo

Øverste er 48 timer etter nederste. Jeg ser stinging, men de er svakere enn jeg liker. Tar ikke sorgene på forskudd enda
1000003485.jpg1000003434.jpg

Måler dere fortsatt BBT? Min har steget enda mer
Min har vært stabil i 3 dager, egentlig lavt ift resten av lutealfasen, men fortsatt normalt høy ift det jeg pleier å ha i lutealfasen

Nei vet ikke jeg heller, men føler symptomene mine var så mye mindre i dag, enn i går og dagen før, så blir bekymra :/
Det varierer mye generelt, spesielt så tidlig. Med datteren min spydde jeg 9 DPO, nå er jeg 4+1 og kjenner så godt som ingenting :hilarious: Jeg må forresten gå og ta mine egne tester for dagen

Og i dag er det økning på vanlig og ikke tidlig, herregud disse testene, ass :hilarious:
PXL_20250614_093605398.MP~2.jpg

Håpløst :joyful: Tror det blir å stoppe og teste her gitt. Sier jo ikke så mye når det varierer så fælt.
Nei sant.. jeg fortsetter eksperimentet mitt bare for å bruke opp, har 1 tidlig og 2 vanlig igjen, tror jeg (pluss 1 cb digital)

17 eller 18 dpo. Kanskje jeg skulle vente til etter vi kommer hjem fra Danmark med å ta flere tester da. Kanskje noen bare er tregere med hcg da i tillegg til dårlige tester. Egget festet seg nok sent, siden jeg fikk skygge 12 dpo
Evt prøv å se om du kan finne valmed strimmeltest i køben. Selges i flere matbutikker, apoteker og Matas. Det er de jeg har brukt. Står bakpå at det er wondfo som er produsent, og de har visstnok godt rykte på seg. Og de er ganske rimelig på pris!

Evt prøv å se om du kan finne valmed strimmeltest i køben. Selges i flere matbutikker, apoteker og Matas. Det er de jeg har brukt. Står bakpå at det er wondfo som er produsent, og de har visstnok godt rykte på seg. Og de er ganske rimelig på pris!
Takk for tips, det skal jeg lete etter

Er denne litt lys til å være 16 dpo?
Noen andre som bruker makesure som vil sammenligne? :bookworm:
Hadde en MA for et par år siden hvor testene steg sakte, så stresser litt.

Vedlegg

• 20250615_071951.jpg
    20250615_071951.jpg
    984,4 KB · Visninger: 56
Er denne litt lys til å være 16 dpo?
Noen andre som bruker makesure som vil sammenligne? :bookworm:
Hadde en MA for et par år siden hvor testene steg sakte, så stresser litt.
Syns den så fin ut - vil jo være veldig individuelt hvordan testene ser ut, og i hvert fall med tanke på at makesure har så ulikt fargestoff alt ettersom hvilken batch du har. Syns min makesure test fra 14 dpo ser sterkere ut enn din 16 dpo, men det betyr jo ikke at din test er akkurat som den skal være. Kanskje du burde tatt blodprøver for å sjekke? Tror det vil si deg mer enn disse testene!

Back
Topp