Våre tester

Ja, føler kontrollstreken er ca 70% styrke eller no. Må innrømme at jeg hadde gitt opp før i dag, var så svak. Begge tester på bildet fra i dag.
Men, du skal ikke dra til legen på mandag og bare ta en blodprøve? Ta en mandag og en på onsdag. Bare for sikkerhets skyld. Se at det øker riktig, tenker litt sånn at når foster fester seg i egglederen så øker det veeeeldig sakte

Men, du skal ikke dra til legen på mandag og bare ta en blodprøve? Ta en mandag og en på onsdag. Bare for sikkerhets skyld. Se at det øker riktig, tenker litt sånn at når foster fester seg i egglederen så øker det veeeeldig sakte i
Vi reiser til København på søndag og blir borte til tirsdag. Vurderer å ringe onsdag hvis testene ikke blir svakere og få nødtime. Da får jeg målt onsdag og fredag

Vi reiser til København på søndag og blir borte til tirsdag. Vurderer å ringe onsdag hvis testene ikke blir svakere og få nødtime. Da får jeg målt onsdag og fredag
Ja, det er mange som også får treg stigning uten at det er noe galt. Ved EXU så skal du merke smerter og få en blødning så tviler på at det er det :Heartred også er det jo de dårlige testene da.. de burde rett og slett fjerna dem fra markedet.. de skaper bare masse bekymring! Og jeg ser at den testen har blitt mye sterkere en den du postet i går

Ja, det er mange som også får treg stigning uten at det er noe galt. Ved EXU så skal du merke smerter og få en blødning så tviler på at det er det :Heartred også er det jo de dårlige testene da.. de burde rett og slett fjerna dem fra markedet.. de skaper bare masse bekymring! Og jeg ser at den testen har blitt mye sterkere en den du postet i går
Har mindre smerter enn jeg pleier å ha til vanlig heldigvis, mere murringer. Men har i bakhodet MA/BO i fjor, hvor hcg steg, selv om utviklingen hadde stoppet.

Bare en smule irriterende å være såpass mye symptomer/plager, hvis det ikke er noe der

Har mindre smerter enn jeg pleier å ha til vanlig heldigvis, mere murringer. Men har i bakhodet MA/BO i fjor, hvor hcg steg, selv om utviklingen hadde stoppet.
Skjønner det :sorry: Sitter og er så bekymret selv etter SA i fjor. Nei, det skal gå bra for oss begge to nå :Heartred

Skjønner det :sorry: Sitter og er så bekymret selv etter SA i fjor. Nei, det skal gå bra for oss begge to nå :Heartred
Alt blir liksom anderledes etter en sånn opplevelse. Hadde nok vært lettere, hvis strekene hadde vært sterkere. Kanskje jeg må gå igjennom det, for å bearbeide bedre det som skjedde. Er det mest fravær av murring som bekymrer deg mest?

Føler meg superflink som ikke har testet i dag for å kunne se god stinging i morgen tidlig :happy:

Måler dere fortsatt BBT? Min har steget enda mer

Vedlegg

• Screenshot_20250614_064154_Samsung Health.jpg
    Screenshot_20250614_064154_Samsung Health.jpg
    91,5 KB · Visninger: 6
Veldig svak test idag så begynner mentalt og forberede meg på at det kanskje ikke blir no baby likevel :/ men testene jeg har gikk også ut på dato i desember så jeg da, vet ikke hvor mye det har og si :smiley-ashamed004 skal få kjøpt nye tester idag og prøve igjen imorgen. Legetime på onsdag og så da får vi og kanskje mer faste svar
IMG_5502.jpeg

Veldig svak test idag så begynner mentalt og forberede meg på at det kanskje ikke blir no baby likevel :/ men testene jeg har gikk også ut på dato i desember så jeg da, vet ikke hvor mye det har og si :smiley-ashamed004 skal få kjøpt nye tester idag og prøve igjen imorgen. Legetime på onsdag og så da får vi og kanskje mer faste svar
Vis vedlegget 462566
Man skulle tro at det hadde en del å si. Kan du ha drukket mer eller spist mindre i går og?

Vis vedlegget 462566
Er det Makesure?

Vis vedlegget 462566
Synes ikke teststreken ser jevn/hel ut heller

Øverste i dag, nederste fra onsdag kveld. Fortsatt veldig svakt, men det ser det ut til at kontrollinjen er og.
Hvilken dpo er du i dag? Jeg hadde sånne svake streker på Make Sure til 17 dpo, og da sluttet jeg å teste hver dag for jeg ble så stressa, men bestilte meg en tidlig UL som fikk meg til å slappe mer av fordi fostersekken var i livmoren. Så tok jeg digital som viste 2-3 21 dpo, noe jeg sa meg fornøyd med, og senere fikk jeg 3+ og dye stealer da jeg sjekket igjen 6+3. Siden den svake stigningen hadde gjort meg kronisk stressa tok jeg enda en UL 6+6 hvor alt virket normalt med hjerteslag. Det er spesielt MakeSure som er dårlig tror jeg. RFSU var bedre i styrke. :)

Back
Topp