Våre tester

Det er jo veldig betryggende. Skal du ta på samme tidspunkt nå?
Har ikke helt bestemt meg, men mulig jeg prøver når jeg er 4+1 hvis jeg ser at strimmeltestene øker greit :Heartred har vurdert å ta en ny strimmeltest på fredag om jeg klarer å holde meg i morgen da:playful:

Kanskje jeg må ta en tur på apoteket i dag å kjøpe noen andre. Hva anbefaler du?
Kanskje prøve Clearblue stav? Har ikke handlet så mye tester på apoteket de siste årene, men hadde kjøpt de. Jeg har kun Babyplan tester og er det meste jeg har kjøpt uten om MS, men er så missfornøyd med de. Ser folk får mye misvisende strekker

Kanskje prøve Clearblue stav? Har ikke handlet så mye tester på apoteket de siste årene, men hadde kjøpt de. Jeg har kun Babyplan tester og er det meste jeg har kjøpt uten om MS, men er så missfornøyd med de. Ser folk får mye misvisende strekker
Uff, kjenner jeg gruer meg skikkelig nå. Ja forrige graviditet brukte jeg bare babyplan sine tester, og var veldig fornøyd med de, ganske sikker på at jeg bestilte 10 stk av babyplan sine når jeg bestilte ny digital tidligere i uka. Men må en tur på apoteket i dag å handle inn litt ja, kan ikke gå inn i helgen med denne usikkerheten

Jeg fant noen babyplan tester hjemme! Da må jeg ta med meg noen på jobb for å vente med å teste. Klarer ikke å vente til jeg kommer hjem

Prøvde Clearblue Digital, men fikk 1-2. Kjenner jeg blir skikkelig redd det ikke skal gå :sorry: Ser de her har økt masse, så skal prøve og ikke bekymre meg mer en nødvendig :Heartred

Vedlegg

• 5E483985-6D61-4726-B56D-7999F14764BB.jpeg
    5E483985-6D61-4726-B56D-7999F14764BB.jpeg
    949,6 KB · Visninger: 53
  • IMG_7763.jpeg
    IMG_7763.jpeg
    95 KB · Visninger: 48
Last edited:
Prøvde Clearblue Digital, men fikk 1-2. Kjenner jeg blir skikkelig redd det ikke skal gå :sorry: Ser de her har økt masse, så skal prøve og ikke bekymre meg mer en nødvendig :Heartred
Sikkert bare tatt for tidlig :smiley-angelic001 :Heartred

Sikkert bare tatt for tidlig :smiley-angelic001 :Heartred
Ikke sant, er ikke mye som skal til. For alt jeg vet så kan det slå ut seinere i dag eller i morgen :Heartred Testene øker så får heller fokusere på det :love017

Er ikke så kjent med de stavtestene, og vanskelig å sammenligne denne med de du har tatt tidligere. Er alle MS testene tatt på morgenurin?
Nei, de fleste er tatt på ettermiddag.
De testene der fikk ikke jeg strekk på når jeg fikk strekk på de andre. Føler ikke de er så gode. Så for meg ser det bra ut :Heartred
Jeg har vanlig babyplan tester jeg tenker å ta når jeg er ferdig på jobb. Så veldig spent på hvordan de slår ut

Nei, de fleste er tatt på ettermiddag.

Jeg har vanlig babyplan tester jeg tenker å ta når jeg er ferdig på jobb. Så veldig spent på hvordan de slår ut
Mange som tester sterkere etter morgenurin. Håper for deg :smiley-angelic001

Back
Topp