Våre tester

Føler meg crazy som tester hver dag for å se at streken blir tydeligere :happy8 men det er noe helt eget ved det xsmile14

Og redd for at den plutselig blir svakere..

Vedlegg

• IMG_5874.jpeg
    IMG_5874.jpeg
    422,4 KB · Visninger: 20
Du må la testen bli helt ferdig, er fortsatt masse fargestoff som ikke har trekt seg opp. Hvordan er testen nå?

Ja jeg tok det bildet før testen var ferdig ser jeg, her er bilde av testen nå. Synes fortsatt jeg ser en svak strek eller hva tenker du?
Jeg ser strek:D

Skal dere ta flere digitale? Eller har noen tatt? Jeg har 2 stk som jeg tenkte å ta.. Men, er usikker på når jeg skal ta de. Vil ha 2-3 og 3+

Skal dere ta flere digitale? Eller har noen tatt? Jeg har 2 stk som jeg tenkte å ta.. Men, er usikker på når jeg skal ta de. Vil ha 2-3 og 3+
Tenkte kjøpe, men var utsolgt i butikkene her. Vurderer å bestille, men kan også være jeg lar vær. Usikker! Er så dyre :bag:

Vedlegg

• IMG_7713.jpeg
    IMG_7713.jpeg
    244,4 KB · Visninger: 7
Jeg tok digital 11 dpo og fikk 1-2, men usikker på om jeg kommer til å ta flere :confused005

Takk for tips! Bestilte en pakke, ønsker gjerne å se svart på hvitt at det står 2-3 også 3+ :Heartred
Ja, samme her.. Selv om jeg nesten syntes det er veldig nervepirrende også. Men, det vil lette en del på frykten for at det skal gå galt :Heartred

Ja, samme her.. Selv om jeg nesten syntes det er veldig nervepirrende også. Men, det vil lette en del på frykten for at det skal gå galt :Heartred
Jaa absolutt! Føler meg ikke gravid enda, så da er det veldig betryggende å se at testene øker og at de tallene øker :Heartred Når tenker du å teste med clearblue igjen?

Jaa absolutt! Føler meg ikke gravid enda, så da er det veldig betryggende å se at testene øker og at de tallene øker :Heartred Når tenker du å teste med clearblue igjen?
Jeg tok digital 2-3 med minste når jeg var 4+5 så nesten så jeg har lyst til å vente til da med å ta den.. Bare fordi jeg er så pinglete :hilarious:

Jeg tok digital 2-3 med minste når jeg var 4+5 så nesten så jeg har lyst til å vente til da med å ta den.. Bare fordi jeg er så pinglete :hilarious:
jaa, jeg også føler det er bedre å vente litt for å være litt mer sikker. Blir vel en ny i løpet av neste uke. Skal prøve å finne ut når jeg fikk 2-3 forrige graviditet :Heartred

Har samlet testene i Premom appen for å bedre «tracke» økning, og det ser ut som de blir sterkere og sterkere! Første øverst 9dpo, og siste nederst 13dpo idag :love017

Vedlegg

• IMG_5721.png
    IMG_5721.png
    853,6 KB · Visninger: 63
Back
Topp