DefinitivtTakk for hjelpen!Ja det kan godt hende. Vanskelig å vite helt sikkert når eggløsning var spesielt med uregelmessig syklus.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DefinitivtTakk for hjelpen!Ja det kan godt hende. Vanskelig å vite helt sikkert når eggløsning var spesielt med uregelmessig syklus.

Velkommen til klubben, jeg gjør det samme selv, kanskje ikke hver dag, men ofteFøler meg crazy som tester hver dag for å se at streken blir tydeligeremen det er noe helt eget ved det
Og redd for at den plutselig blir svakere..
Jeg ser strekDu må la testen bli helt ferdig, er fortsatt masse fargestoff som ikke har trekt seg opp. Hvordan er testen nå?
Ja jeg tok det bildet før testen var ferdig ser jeg, her er bilde av testen nå. Synes fortsatt jeg ser en svak strek eller hva tenker du?
Kjempe fin økning

Tenkte kjøpe, men var utsolgt i butikkene her. Vurderer å bestille, men kan også være jeg lar vær. Usikker! Er så dyreSkal dere ta flere digitale? Eller har noen tatt? Jeg har 2 stk som jeg tenkte å ta.. Men, er usikker på når jeg skal ta de. Vil ha 2-3 og 3+

Ja, er veldig dyre. Er faktisk tilbud på Babyplan nåTenkte kjøpe, men var utsolgt i butikkene her. Vurderer å bestille, men kan også være jeg lar vær. Usikker! Er så dyre![]()
Åå takk for tips!Ja, er veldig dyre. Er faktisk tilbud på Babyplan nå
![]()
Clearblue Digital Graviditetstest med ukeindikator - 2 stk.
Clearblue digital med ukeindikator gir nøyaktig resultat og viser antall uker siden unnfangelsen. Kjøp 2 tester i én pakke. Bestill online nåbabyplan.no
Takk for tips! Bestilte en pakke, ønsker gjerne å se svart på hvitt at det står 2-3 også 3+Ja, er veldig dyre. Er faktisk tilbud på Babyplan nå
![]()
Clearblue Digital Graviditetstest med ukeindikator - 2 stk.
Clearblue digital med ukeindikator gir nøyaktig resultat og viser antall uker siden unnfangelsen. Kjøp 2 tester i én pakke. Bestill online nåbabyplan.no

Jeg tok digital 11 dpo og fikk 1-2, men usikker på om jeg kommer til å ta flereSkal dere ta flere digitale? Eller har noen tatt? Jeg har 2 stk som jeg tenkte å ta.. Men, er usikker på når jeg skal ta de. Vil ha 2-3 og 3+

Ja, samme her. Men, må bruke de jeg har igjen også vil jeg se 3+Jeg tok digital 11 dpo og fikk 1-2, men usikker på om jeg kommer til å ta flere![]()
Ja, samme her.. Selv om jeg nesten syntes det er veldig nervepirrende også. Men, det vil lette en del på frykten for at det skal gå galtTakk for tips! Bestilte en pakke, ønsker gjerne å se svart på hvitt at det står 2-3 også 3+![]()

Jaa absolutt! Føler meg ikke gravid enda, så da er det veldig betryggende å se at testene øker og at de tallene økerJa, samme her.. Selv om jeg nesten syntes det er veldig nervepirrende også. Men, det vil lette en del på frykten for at det skal gå galt![]()
Når tenker du å teste med clearblue igjen?Jeg tok digital 2-3 med minste når jeg var 4+5 så nesten så jeg har lyst til å vente til da med å ta den.. Bare fordi jeg er så pingleteJaa absolutt! Føler meg ikke gravid enda, så da er det veldig betryggende å se at testene øker og at de tallene økerNår tenker du å teste med clearblue igjen?

jaa, jeg også føler det er bedre å vente litt for å være litt mer sikker. Blir vel en ny i løpet av neste uke. Skal prøve å finne ut når jeg fikk 2-3 forrige graviditetJeg tok digital 2-3 med minste når jeg var 4+5 så nesten så jeg har lyst til å vente til da med å ta den.. Bare fordi jeg er så pinglete![]()