Våre tester

Litt gøy å sammenlikne tester. Jeg fikk jo først svak positiv test ca 7 dager over IKM med RFSU. Er jo tydelig at hcg øker i det minste. De øverste testene er RFSU, de nederste testene er fra normal sitt merke.
Fikk 2-3 på digital på mandag den 23.
har en digital til på lur. Vurderer ta den i morgen tidlig for å se om den kan nå 3+. Hva tenker dere?
Dette er jo svake tester til at jeg er målt til 6+0 i dag ut fra siste mens, men samtidig så tror jeg eggløsning var noen dager inn i desember og syklusen min har vært varierende i det siste, mest sannsynlig pga av at jeg har ammet 1-åringen noe fortsatt.
Snapchat-70771432.jpg

Litt gøy å sammenlikne tester. Jeg fikk jo først svak positiv test ca 7 dager over IKM med RFSU. Er jo tydelig at hcg øker i det minste. De øverste testene er RFSU, de nederste testene er fra normal sitt merke.
Fikk 2-3 på digital på mandag den 23.
har en digital til på lur. Vurderer ta den i morgen tidlig for å se om den kan nå 3+. Hva tenker dere?
Dette er jo svake tester til at jeg er målt til 6+0 i dag ut fra siste mens, men samtidig så tror jeg eggløsning var noen dager inn i desember og syklusen min har vært varierende i det siste, mest sannsynlig pga av at jeg har ammet 1-åringen noe fortsatt.
Vis vedlegget 451457
Gratulerer!
Jeg hadde RFSU da digital slo ut 2-3 uker og da digital slo ut 3+ uker her. Det var 3 dager mellom.

Vedlegg

• IMG_2874.jpeg
    IMG_2874.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 12
  • IMG_2921.jpeg
    IMG_2921.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 12
Gratulerer!
Jeg hadde RFSU da digital slo ut 2-3 uker og da digital slo ut 3+ uker her. Det var 3 dager mellom.
Dine var jo veldig sterke selv med RFSU. Rart det er så stor forskjell. :laughing002 Men sist jeg var gravidmed nr 1 så testa jeg tusen ganger da også, og etter jeg hadde fått klare og tydelige streker med andre tester tok jeg en rfsu test en kveld jeg hadde så vondt i magen og den var veldig svak sammenliknet med alle de andre jeg hadde tatt,husker jeg ble helt i fra meg. Så kanskje de bare fungerer bedre på noen enn andre, ellers så krever den veldig høy hcg for å slå ut sterk. Ikke vet jeg. Håper det er en normal forklaring i allefall. :love017

Her er mine tester, dette er den dårlige batchen fra make sure ( den som slutter på 32) Øverste er fra 9 dpo, eller de to øverste er fra 9 dpo, og siste der er fra 16 dpo. Målte hcg til 209 14 dpo og 664 16 dpo.
Snapchat-397280981.jpg

Første bildet: Helt blenda test på 11 dpo (6. desember).

Deretter gårsdagens test på 45 dpo. Hadde en blødning mellom 8.-14. desember som jeg antok var mensen. Så feil kan man ta! :joyful:

IMG_1951.jpegIMG_2400.jpegIMG_2411.png

Ja, samme her. Ble litt skremt for ei ukes tid siden med noe blødning(gammelt blod heldigvis)... blir litt på tuppa da :sorry:
Åå ja man blir jo helt hysterisk når man ser antydning til blod.. hadde det selv etter positiv test i dpo land, var brunt det og heldigvis, antakelig festeblødning. Skal bekymre seg litt de neste månedene tror jeg :blackeye:

Back
Topp