Våre tester

Poullain

Glad i forumet
Himmelbarn
Julibarna2024☀️
Da åpner vi ballet for August-gruppen!

Jeg er ca. 12 dpo i dag og her er dagens test. Ivf termin er 4. August. Dette er tredje gangen jeg er gravid på 1 år, har 2 MA bak meg, så får se hvor lenge jeg kan henge her inne :bag:

Er det flere som har fått positive tester her inne? :dummy1::dummy:

Vedlegg

• IMG_1793.jpeg
    IMG_1793.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 37
Last edited:
Så koselig, gratulerer! Så trist at du har opplevd to MA. Hadde en «kjemisk graviditet»/tidlig SA forrige mnd. Men idag testet jeg positivt, også beregnet termin 4.aug IMG_0226.jpeg

Har du opplevd symptomer?
Jeg skjønte fort at jeg måtte være gravid igjen, som sist. Er veldig sliten og trøtt, kjenner et type verk både høyt og lavt i magen som er uvanlig, og kastet opp 7d DPO, akkurat som sist (tenker det kanskje kunne vært implantasjon).

Håper vi kan henge ut her hele veien ❤️

Så koselig, gratulerer! Så trist at du har opplevd to MA. Hadde en «kjemisk graviditet»/tidlig SA forrige mnd. Men idag testet jeg positivt, også beregnet termin 4.aug Vis vedlegget 448655

Har du opplevd symptomer?
Jeg skjønte fort at jeg måtte være gravid igjen, som sist. Er veldig sliten og trøtt, kjenner et type verk både høyt og lavt i magen som er uvanlig, og kastet opp 7d DPO, akkurat som sist (tenker det kanskje kunne vært implantasjon).

Håper vi kan henge ut her hele veien ❤️
Har noen men ikke så mange ennå :smiley-ashamed004 Jeg er trøtt hele tiden, kvalmen, metall smak i munnen og smerter bak i korsryggen på begge sidene ellers så er jeg i fin form :D

Det var tidlig :oops: Når begynte du å teste? Jeg begynte i går etter mistanke og testene var sterke, og i dag fikk jeg sjokk kan du si :smiley-ashamed005

Hei :cat:
Jeg er 8dpo så har ikke testet enda, etter 1,5 år med prøving uten noe som helst resultat kom vi endelig til på ivf, så jeg har en liten spire i magen som vi håper vil feste seg godt fast :Heartred

Har noen men ikke så mange ennå :smiley-ashamed004 Jeg er trøtt hele tiden, kvalmen, metall smak i munnen og smerter bak i korsryggen på begge sidene ellers så er jeg i fin form :D

Det var tidlig :oops: Når begynte du å teste? Jeg begynte i går etter mistanke og testene var sterke, og i dag fikk jeg sjokk kan du si :smiley-ashamed005
Det tar seg vel også bare opp ja, har jeg skjønt! :blackeye: Det er veldig interessant å høre hva andre opplever nå, takk for at du deler!

Ja, det må jeg si! Forrige mnd, også på 7dpo, ble jeg akutt kvalm og kastet opp- men kun på den dagen. Denne gangen har jeg heller ikke opplevd mer til det! Jeg tok første test idag, var slett ikke sikker på at det ville være noe, man er liksom redd for at man tolker for mye! Men er så glad for at det var positivt!! :hello2

Hei :cat:
Jeg er 8dpo så har ikke testet enda, etter 1,5 år med prøving uten noe som helst resultat kom vi endelig til på ivf, så jeg har en liten spire i magen som vi håper vil feste seg godt fast :Heartred
Så kjekt, er selv gravid med ivf, hva satte du inn? Jeg satte inn en blasto og skal ta blodprøve på mandag. Når er offisiell testdag? Jeg hadde ingen planer om å teste (pleier ikke, men klarte ikke å holde meg denne gangen :smiley-ashamed004)

Det tar seg vel også bare opp ja, har jeg skjønt! :blackeye: Det er veldig interessant å høre hva andre opplever nå, takk for at du deler!

Ja, det må jeg si! Forrige mnd, også på 7dpo, ble jeg akutt kvalm og kastet opp- men kun på den dagen. Denne gangen har jeg heller ikke opplevd mer til det! Jeg tok første test idag, var slett ikke sikker på at det ville være noe, man er liksom redd for at man tolker for mye! Men er så glad for at det var positivt!! :hello2
Helt enig, kan tolke i hytt og pine disse testene, alltid like skummelt hver gang :bag:

Så interessant at det er kun den dagen som du spyr på, kroppene våres er noe for seg selv noen ganger, skal du fortsette å teste?

Så kjekt, er selv gravid med ivf, hva satte du inn? Jeg satte inn en blasto og skal ta blodprøve på mandag. Når er offisiell testdag? Jeg hadde ingen planer om å teste (pleier ikke, men klarte ikke å holde meg denne gangen :smiley-ashamed004)
Fikk satt inn en to dagers som hadde delt seg i 4. Så test dag er ikke før den 28.
Hehe, ja dagene er altfor lange nå :rolleyes:
Du er på søsken forsøk?:dummy1:

Fikk satt inn en to dagers som hadde delt seg i 4. Så test dag er ikke før den 28.
Hehe, ja dagene er altfor lange nå :rolleyes:
Du er på søsken forsøk?:dummy1:
Oj, det er en stund til, hold ut, dette klarer du :D

Ja, har en sønn som er født i November 22, og gjennom ivf :bag:

Helt enig, kan tolke i hytt og pine disse testene, alltid like skummelt hver gang :bag:

Så interessant at det er kun den dagen som du spyr på, kroppene våres er noe for seg selv noen ganger, skal du fortsette å teste?
Ja, veldig! Helt snodig! Ble så skuffa sist da jeg først hadde fått positiv, så ble den negativ (pga påbegynt SA), at jeg er usikker på om jeg skal teste mer… eller bare vente å se. Men, på den andre siden er det greit å få et forvarsel før SA begynner :nailbiting: har ikke helt bestemt meg…

Oj, det er en stund til, hold ut, dette klarer du :D

Ja, har en sønn som er født i November 22, og gjennom ivf :bag:
Ja, kanskje jeg skal ta en test på søndag, men det er veldig skummelt nå som jeg faktisk vet at det er noe der inni som potensielt kan festes :depressed: Jeg er så ambivalent :lurking:

Det er fint, vi ønsker også flere etterhvert :Heartred

Da åpner vi ballet for August-gruppen!

Jeg er ca. 12 dpo i dag og her er dagens test. Ivf termin er 4. August. Dette er tredje gangen jeg er gravid på 1 år, har 2 MA bak meg, så får se hvor lenge jeg kan henge her inne :bag:

Er det flere som har fått positive tester her inne? :dummy1::dummy:
Turte ikke å åpne gruppa selv, så takk!
Fikk positiv test etter ivf, innsett nr.6, tredje graviditet her også, med 1 SA og 1 MA bak oss. Termin 5.aug. Fikk 1-2 på digital 10 dpo, tar neste test på testdag, som er om en uke. Håper for oss begge! :Heartred

Back
Topp