Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 446369
Digital test 10 dpo
Jeg fikk første positive test allerede 8 dpo! Og kjente tydelig når det festet seg, noe som skjedde allerede 6dpo (dagen etter innsett). Vi har måtte ty til IVF, og nå har vi endelig troa
Jeg kjente at det stakk skikkelig i venstre side, ett par ganger 6 dpo og en dag 7 dpo. og det er på denne siden jeg kjenner stiklinger enda, 12 dpo i dag.Hvordan kjente du det?
Jeg kjente at det stakk skikkelig i venstre side, ett par ganger 6 dpo og en dag 7 dpo. og det er på denne siden jeg kjenner stiklinger enda, 12 dpo i dag.
Ved 5 dagers blasto? Da er jo celledelingen ferdig?Jeg også mener jeg opplevde det ved første graviditet, mens gynekologer mener det er umulig å kjenne da implantasjon skjer på cellenivå og går over flere dager. Det man derimot kan kjenne er stikking i eggstokken f. Eks
Ved 5 dagers blasto? Da er jo celledelingen ferdig?
Jeg har alltid lest at det er mulig å kjenne, og jeg nekter å tro at det var tilfeldig siden jeg allerede testet positivt 8 dpo
Oooh kult, takk! Denne har jeg ikke sett førIkke celledeling, men på cellenivå. Det skjer ekstremt mye i kroppen vår som vi jo ikke kjenner så klart.
Ikke vet jeg altså! Bare det som ble sagt til meg. Men man kan jo kjenne murring, sammentrekning, stikk etc pga økt blodgjennomstrømning i livmoren etc. Så kan jo være noen har en livmor som er veldig sensitiv så de får en sammentrekning i den når egget har startet på implantasjon, men nå bare gjetter jeg!
Kan EL ha vært senere?12 dpo i dag (4+0) og synes testene er ganske svake... Husker ikke åssen de var på denne tiden forrige svangerskapVis vedlegget 446535
Ikke så ulik min test nå, 12dpo. Jeg er veldig sikker på eggløsningsdato, og testene mine er en god del svakere enn 12dpo ved forrige svangerskap (sikker på dato da også). Men det varierer når egget fester seg, og det vil påvirke strekene mye om det festa seg en dag eller to senere enn sist! Så det skal jeg prøve å ikke bekymre meg for12 dpo i dag (4+0) og synes testene er ganske svake... Husker ikke åssen de var på denne tiden forrige svangerskapVis vedlegget 446535
Forresten, hvordan regner du 12dpo til 4+0? Jeg trodde 4+0 og 14dpo var det samme.12 dpo i dag (4+0) og synes testene er ganske svake... Husker ikke åssen de var på denne tiden forrige svangerskapVis vedlegget 446535