Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du termin ca?Da åpner jeg ballet for juni-gruppen!
Jeg er 12 dpo i dag og her er dagens tester. Menstermin er 4.juni, men jeg har kort syklus, så 2.juni stemmer nok egentlig bedre. Håper det blir mange fine tester her inne fremover!
Vis vedlegget 444222Vis vedlegget 444221
Menstermin 4.juni, men EL kom på CD 12, så 2.juni stemmer nok bedre. Men det fikser de på UL, så forholder meg til menstermin enn så lenge.Når har du termin ca?
3 juni det stemmer ut i fra mine beregninger.Menstermin 4.juni, men EL kom på CD 12, så 2.juni stemmer nok bedre. Men det fikser de på UL, så forholder meg til menstermin enn så lenge.
Hva med deg?
Jeg ser strek! Tenker at den er positivEr det bare meg eller er det en veeeeldig svak strek her? Er den positiv? Mindre tydelig på bildet enn i virkeligheten syntes jeg. Hva tenker dere?
Så gøy!! Godt å høre det ikke bare var meg. Jeg mener 10 dpo i dag og når testen ble tatt, nokså sikker på det da vi brukte eggløsningstester i hele perioden.Jeg ser strek! Tenker at den er positiv
Hvor mange DPO er du?
Ser veldig positiv ut spør du megEr det bare meg eller er det en veeeeldig svak strek her? Er den positiv? Mindre tydelig på bildet enn i virkeligheten syntes jeg. Hva tenker dere?
Det ser jo veldig bra ut!Akkurat 11 dpo godt å se det øker såpass. Nå har jeg en digital igjen.. spørs om det blir flere tester etter den
Bra økning der vil jeg si!Vis vedlegget 444309
Dagens test. Ser litt økning fra i går
Skal sette alle testene sammen i et system snart for å se progresjonen.
MS-testene er blitt utrolig dårlig til å se stigning med sammenlignet med før. Så ikke tenk på detVis vedlegget 444391
14 dpo. Tom for tidligtester, så nå blir det vanlig MS. Ser ikke noe økning, men denne testen er jo mindre sensitiv så legger ikke så mye i det enda
Gøy at EL-testen slår ut på HCGHar ikke tatt i dag, men tok i går 11dpo hadde en el-test igjen som jeg bare tok for å se hvordan den reagerte.
Ja sant! Har hørt om det før og tenkte, la meg nå se!Gøy at EL-testen slår ut på HCG
Så trist du måtte oppleve MA håper alt går smertefritt denne gangen for oss alle samme menstermin som meg da. Jeg er 12 dpo, men blir aldri helt klok på det der. Blir bedre å få termin på ultralydSlenger meg med! Hadde en dødfødsel i uke 20 (MA). Den 8.juni. Så jeg skulle egentlig vært med på november 2024 gruppa. Nå er jeg med igjen. Jammen så satt spiren på første syklus her etter MA
Hadde ikke forventa at det skulle gå raskt!
Menstermin: 3.juni 25