Våre tester

Tinycow

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Sensommerskattene 2023
Da åpner jeg ballet for juni-gruppen! :D
Jeg er 12 dpo i dag og her er dagens tester. Menstermin er 4.juni, men jeg har kort syklus, så 2.juni stemmer nok egentlig bedre. Håper det blir mange fine tester her inne fremover! :)

IMG_4914.jpegIMG_4915.jpeg

Akkurat 11 dpo :shy: godt å se det øker såpass. Nå har jeg en digital igjen.. spørs om det blir flere tester etter den :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_6402.jpeg
    IMG_6402.jpeg
    126,3 KB · Visninger: 77
Har kjørt litt kal
Akkurat 11 dpo :shy: godt å se det øker såpass. Nå har jeg en digital igjen.. spørs om det blir flere tester etter den :smiley-ashamed004
Det ser jo veldig bra ut! :D
Har en digital igjen selv og 5 strimmeltester. Tenker å teste annenhver dag med strimlene. Usikker på om jeg skal ta den digitale når jeg vil få 2-3 eller 3+

Har ikke tatt i dag, men tok i går 11dpo:Heartred hadde en el-test igjen som jeg bare tok for å se hvordan den reagerte. :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_6410.jpeg
    IMG_6410.jpeg
    173,4 KB · Visninger: 92
Slenger meg med! Hadde en dødfødsel i uke 20 (MA). Den 8.juni. Så jeg skulle egentlig vært med på november 2024 gruppa. Nå er jeg med igjen. Jammen så satt spiren på første syklus her etter MA :nailbiting: :pompus: :Heartred

Hadde ikke forventa at det skulle gå raskt! :Heartred
Menstermin: 3.juni 25:joyful:

Vedlegg

• IMG_6064.jpeg
    IMG_6064.jpeg
    157,7 KB · Visninger: 60
  • IMG_6081.jpeg
    IMG_6081.jpeg
    346,3 KB · Visninger: 60
Slenger meg med! Hadde en dødfødsel i uke 20 (MA). Den 8.juni. Så jeg skulle egentlig vært med på november 2024 gruppa. Nå er jeg med igjen. Jammen så satt spiren på første syklus her etter MA :nailbiting: :pompus: :Heartred

Hadde ikke forventa at det skulle gå raskt! :Heartred
Menstermin: 3.juni 25:joyful:
Så trist du måtte oppleve MA :Heartred håper alt går smertefritt denne gangen for oss alle :shy: samme menstermin som meg da. Jeg er 12 dpo, men blir aldri helt klok på det der. Blir bedre å få termin på ultralyd:nailbiting:

Back
Topp