Våre tester

Villblomsten

Elsker forumet
MayDay2021
Tenkte det var gøy å ha en tråd vi kan poste testene våre.
Jeg var sikker på at løpet var kjørt idag tidlig da testen 12 dpo var svakere enn gårsdagens og gikk helt i kjelleren.
Tok spontant en test til på helt gjennomsiktig urin klokken 16.35 og da var den plutselig sterkere, så jeg fikk troen tilbake!
Håper så inderlig dette går bra :shy:
IMG_4527.jpeg
 
Testen min er ikke blitt sterkere tre dager på rad, og alle er ganske svak, så redd det ikke går rette veien denne gang. Skal ta en digital test senere i dag, så venter jeg noen dager og ser om den blir sterkere. Mensen er to dager forsinket, så har fortsatt et lite håp, men redd det ikke går :Heartred
 
Testen min er ikke blitt sterkere tre dager på rad, og alle er ganske svak, så redd det ikke går rette veien denne gang. Skal ta en digital test senere i dag, så venter jeg noen dager og ser om den blir sterkere. Mensen er to dager forsinket, så har fortsatt et lite håp, men redd det ikke går :Heartred
Håper de bare stiger sakte. Krysser fingrene ❤️ Disse første dagene er så skumle ❤️
 
Testen min er ikke blitt sterkere tre dager på rad, og alle er ganske svak, så redd det ikke går rette veien denne gang. Skal ta en digital test senere i dag, så venter jeg noen dager og ser om den blir sterkere. Mensen er to dager forsinket, så har fortsatt et lite håp, men redd det ikke går :Heartred
Håper alt går bra :Heartpink :smiley-angelic001
 
Tok en digital test og den visste gravid 1-2 uker. Problemet er at jeg ikke vet når eggløsning var siden jeg ammer lillemor fortsatt og mensen er noe ustabil. Så kan være at det fortsatt er veldig tidlig. Får bare vente å se. Så nervepirrende :Heartred :)
 

Vedlegg

  • 20240724_103927.jpg
    20240724_103927.jpg
    518,5 KB · Visninger: 4
Back
Topp