Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er glad for at jeg ikke har så mye penger nå, hadde blitt mange tilDen testetøsa altså..
Fire tester svidd av i dag![]()

Er glad for at jeg ikke har så mye penger nå, hadde blitt mange til![]()
Hei.
Jeg er litt bekymret for at den er svak mtp at jeg er 4+1 (IVF), men håper jeg bare er treg til å produsere hcg. Vis vedlegget 391454
Takk for betryggende ord.De kan vel gå litt i dvale, feste seg sent osv, så er stigningen man må se på![]()
Forskjellene fra person til person virker så store nå i starten, men du har rett i at det ikke er vits i å sammenligne med andre enn seg selv.Takk for betryggende ord.Forskjellene fra person til person virker så store nå i starten, men du har rett i at det ikke er vits i å sammenligne med andre enn seg selv.
Jeg tok denne nå!Ikke sant. Jeg har to digitale i skuffa, tror at ikke jeg greier la være å bruke dem![]()
Oki, ja spennende!! Samme med deg hurra!Da er vi like langtBlir 19. Juli etter norsk beregning, om du går etter eggløsning
Var også 10dpo i går
Får håpe denne spiren sitter!!! Gratulerer![]()
Så gøy! Da er vi jo like langt kanskje daHerlig! Min er ganske så lik. Er vel også 11dpo
Vis vedlegget 391468
RFSU har fremdeles bare en liten skygge![]()
Beregnet fra befruktning, ja : ))Så gøy! Da er vi jo like langt kanskje da![]()
Her er også utifra befruktningBeregnet fra befruktning, ja : ))
Her er også utifra befruktning![]()
Nei jeg beregner fra eggløsning som regel. Skal sies at denne mnd vet jeg ikke 100%, men sånn ca. Åjaa! Spennende daJa, tenkte bare om du beregner termin fra mens eller befruktning
Her er det ivf, så har en spesifikk dag å gå etter![]()
Nei jeg beregner fra eggløsning som regel. Skal sies at denne mnd vet jeg ikke 100%, men sånn ca. Åjaa! Spennende da![]()