Våre tester

Er glad for at jeg ikke har så mye penger nå, hadde blitt mange til :hilarious:

Ikke sant. Jeg har to digitale i skuffa, tror at ikke jeg greier la være å bruke dem :p

De kan vel gå litt i dvale, feste seg sent osv, så er stigningen man må se på ❤️
Takk for betryggende ord. :Heartred Forskjellene fra person til person virker så store nå i starten, men du har rett i at det ikke er vits i å sammenligne med andre enn seg selv.

Takk for betryggende ord. :Heartred Forskjellene fra person til person virker så store nå i starten, men du har rett i at det ikke er vits i å sammenligne med andre enn seg selv.

Nei, det er akkurat det. Selv om jeg må innrømme at jeg fort gjør det selv, altså :)
Men har heldigvis fått grei stigning selv på testene, og det er betryggende. Håper du får mye tydeligere streker de neste dagene ❤️

Her er også utifra befruktning:)

Ja, tenkte bare om du beregner termin fra mens eller befruktning:)
Her er det ivf, så har en spesifikk dag å gå etter :p

Nei jeg beregner fra eggløsning som regel. Skal sies at denne mnd vet jeg ikke 100%, men sånn ca. Åjaa! Spennende da :)

Da blir du i alle fall ikke satt langt frem eller tilbake på UL! Det er jo det praktiske

9, 11 og 13 DPO. Syns ikke det var så veldig mye stigning fra 11 til 13, så da kommer jo nervene med én gang :nailbiting:

Vedlegg

• FFDF88E3-5D19-4BEF-B009-5710A5C3D366.jpeg
    FFDF88E3-5D19-4BEF-B009-5710A5C3D366.jpeg
    313,3 KB · Visninger: 86
Back
Topp