Våre tester

Yeah! Så godt å endelig se 3+! Håper du klarer å senke skuldrene litt nå :Heartred Jeg tør ikke ta min ennå, synes ikke strimmeltestene mine er like sterke som dine... Så venter i alle fall til i morgen med å ta digital :nailbiting:
Her er to strimmeltester fra samme urin, haha! Viser hvorfor man ikke skal ta utgangspunkt i stigning på disse testene egentlig. Den øverste har vært noen sekunder lengre i urinen enn hva som står i bruksanvisningen, den nederste holdt jeg der så lenge som det sto. Dagens eksperiment :hilarious:
345102EE-82CA-4BA2-B400-25C16925150C.jpeg

Her er to strimmeltester fra samme urin, haha! Viser hvorfor man ikke skal ta utgangspunkt i stigning på disse testene egentlig. Den øverste har vært noen sekunder lengre i urinen enn hva som står i bruksanvisningen, den nederste holdt jeg der så lenge som det sto. Dagens eksperiment :hilarious:
Vis vedlegget 377738
Oi, der sier du noe. Den øverste ligner veldig på min, og jeg har nok ikke telt sekundene så nøye :yuck: får ta en ny test i kveld og følge bruksanvisning på sekundet :woot:

Wiiiiii :woot: klarte ikke å vente til i morgen! 4+6 :Heartred nå er jeg offisielt ferdig med testing! E540E8D9-E87E-4AAA-A1C8-E959D9C587DB.jpeg

«Måtte» bare bruke opp den siste testen også. Nå blir det ikke noe mer testing fremover:)

Vedlegg

• F3DF0A2C-A469-4DCB-B7BF-6E593E97A2F5.jpeg
    F3DF0A2C-A469-4DCB-B7BF-6E593E97A2F5.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 28
Jeg blør, og har lav stigning og lav verdi på HCG, men siden legen er optimistisk velger jeg å være glad for fin stigning på testen jeg tok i dag. Litt skummelt å håpe for mye, men i dag velger jeg heller å være optimistisk enn bekymret :)

Vedlegg

• F2C1D03C-030D-4DAC-AC14-821130151C6F.jpeg
    F2C1D03C-030D-4DAC-AC14-821130151C6F.jpeg
    2 MB · Visninger: 50
Jeg blør, og har lav stigning og lav verdi på HCG, men siden legen er optimistisk velger jeg å være glad for fin stigning på testen jeg tok i dag. Litt skummelt å håpe for mye, men i dag velger jeg heller å være optimistisk enn bekymret :)
Disse testene ser jo veldig fine ut da :woot:

Disse testene ser jo veldig fine ut da :woot:

Ja, det synes jeg og!. Inntil videre har jeg bestemt meg for å tørre å håpe smått at det går bra, fordi det er fryktelig slitsomt å bare bekymre seg :)

det ble sendt henvisning til UL i dag.. Spent på hvor lang tid det tar før jeg får time/til timen. Noen som har erfaring med å få henvisning pga unormalt forløp, og hvor lang tid tok det før du fikk komme inn?

Hey gang! Jeg tok en digital test som viste 1-2 uker mandag denne uken og har hatt fin stigning på testene etter det. Er 13 dpo nå. Hvor lenge ville dere ventet med å ta en ny digital? :angelic:

Hey gang! Jeg tok en digital test som viste 1-2 uker mandag denne uken og har hatt fin stigning på testene etter det. Er 13 dpo nå. Hvor lenge ville dere ventet med å ta en ny digital? :angelic:
Spørs om du helst vil se 2-3 eller 3+ på den digitale :) Jeg tipper den vil slå ut med 2-3 i morgen (rundt 14dpo) og så med 3+ når man er ca. 5+0 (av og til noen dager senere).

Spørs om du helst vil se 2-3 eller 3+ på den digitale :) Jeg tipper den vil slå ut med 2-3 i morgen (rundt 14dpo) og så med 3+ når man er ca. 5+0 (av og til noen dager senere).
Jeg har to digitale tester liggende, så tenker det blir nok en til hver av de to milepælene :wacky: Tusen takk for svar, får se om jeg tør å ryke på en i morgen!

Her er mine frem til 19 dpo. Har ikke tatt siste digital enda.. Fikk 2-3 sist. Må kjøpe meg i morgen IMG_20220216_073319.jpg IMG_20220216_073319.jpg

Hei. For noen uker siden så testet jeg positiv. Streken var ikke knall sterk men den var der. Testet et pr dager etterpå og da var den svakere. Tok et par tester til og til slutt var den nesten ikke synlig. Regner med en kjemisk der da. I dag tok jeg en eggløsningstest som slo ut, samtidig tok jeg en ny graviditetstest, den slo også ut og mye sterkere enn sist. Noen som har opplevd å slå ut på begge?

Vedlegg

• A6D0012F-E2C4-4F63-ACCF-7845A5C954C7.jpeg
    A6D0012F-E2C4-4F63-ACCF-7845A5C954C7.jpeg
    1.010,9 KB · Visninger: 57
Hei. For noen uker siden så testet jeg positiv. Streken var ikke knall sterk men den var der. Testet et pr dager etterpå og da var den svakere. Tok et par tester til og til slutt var den nesten ikke synlig. Regner med en kjemisk der da. I dag tok jeg en eggløsningstest som slo ut, samtidig tok jeg en ny graviditetstest, den slo også ut og mye sterkere enn sist. Noen som har opplevd å slå ut på begge?

Den er ganske tydelig gravid? Streken er veldig sterk!

Den er ganske tydelig gravid? Streken er veldig sterk!
Ja den er det, men er akkurat ferdig å blø, blør bare litt nå. Trodde knskje det var en kjemisk for 1,5-2 uker siden, da testene bare ble svakere og svakere ‍♀️ Men denne var ganske klar. Kjøpte en clear blue. Den kom opp med 2-3 uker.

Back
Topp