Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Ligner dessverre på mine tester når jeg hadde kjemisk..Er så redd etter de siste testene jeg fikk gravid 1-2 på 11 dpo som var på mandag. I dag er jeg 14 dpo, og har IKM i kveld/natt. Jeg har tatt en med en gang jeg har stått opp, og en på ettermiddag. Ser ut som at de jeg har tatt på ettermiddagen er sterkere enn på morgenurin. Synes testene er svake og stiger sakte. Det er vanlig test, ikke tidligtest. Har fortsatt symptomer, uggen/kvalm, store pupper og vondt i korsrygg. Hva tror dere? Er så redd for kjemisk![]()
Jeg rakk også å få 1-2 på digital, men lite økning på strimmeltestene etter det. Her er min test 9 dpo, ble ikke sterkere. Samme dag jeg fikk positiv digital.Angrer litt på at jeg ikke ventet ett par dager, men det står ihvertfall «gravid» svart på hvitt
Tusen takkGratulerer!![]()
Angrer på at jeg tok en tidligere i dag, ønsket så gjerne å se 3+, hvor langt var du på vei når du fikk 3+?![]()

5+3, hadde egentlig ikke tenkt til å ta flere enn første testen, men så lå den der. Er jo varierende både sensitivitet på testene og hcg-nivå hos hver enkelt. Hvor langt er du på vei?![]()
Ifølge menstermin 5+3, men så noen skrev om utregning fra el her, jeg hadde el 19.01 (har både testet og tempet så helt sikker på den) å isåfall er jeg 5+2 i dag. Vurder å kjøpe en ny, bare for å roe ned tankene..

Du kan jo ta en ny om en liten ukes tid, men ville ikke bekymret meg i ditt tilfelle - det var nok bare et par dager for tidlig![]()
Ja, jeg tar en ny om en liten uke.. Håper så inderlig jeg får 3+ da, også gleder jeg meg til å få time til tul!6+0Angrer på at jeg tok en tidligere i dag, ønsket så gjerne å se 3+, hvor langt var du på vei når du fikk 3+?![]()
Fikk 3+ (4+4), så 2-3 (3+ 5) og så 3+ (4+6)
Hadde nok fått det tidligere, men sparte på testenFikk 3+ (4+4), så 2-3 (3+ 5) og så 3+ (4+6)
Jeg fikk 4+5, men har pleid å få etter 5+ noe, så jeg har fått 3+ veldig tidlig denne gangenAngrer på at jeg tok en tidligere i dag, ønsket så gjerne å se 3+, hvor langt var du på vei når du fikk 3+?![]()
Ja, min har vært ganske konsentrertHadde nok fått det tidligere, men sparte på testentok en 5+4 som ga 2-3 men det var på helt blank urin så kunne ikke forventet annet
![]()