Våre tester

Heisann :) jeg har lest litt på det og mange skriver at man kan få 3+ alt fra når man e 5 uker på vei og noen får ikke før de er 6 uker på vei. Og denne testen skal jo egentlig bare være en indikasjon og ikke noe som sier noe eksakt. Og så er det så liten forskjell på streken som gjør hvordan den slår ut. Som betyr at kanskje den bare skulle vært pittelitt sterkere for å få 3+. Jeg ville ikke bekymret meg over denne testen :)

Så bra! Godt å vite. Jeg er nok litt bekymret av meg etter å ha gjennomgått MA tidligere. Men da tror jeg at jeg skal la være å ta flere tester, og så heller bestille en TUL om et par uker for å få litt mer ro i hjertet :Heartpink

Wait.. what? Jeg har bare «hoppet over» 2-3, og fikk 3+ idag. Aldri fått 3+ så tidlig, alltid fått 2-3 rundt 5 uker. Og jeg er jo bare 4+5. nå ble jeg jo nesten litt bekymret:yuck: selvom det betyr at det er bra øktning på testene her.
Sniker jeg også. Dette må jo være to :wideyed: :woot: Om ikke, så har du en fantastisk stigning!

Kjenner jeg plutselig blir veldig spent og nervøs når noen her sier det kan være tvillinger etter å ha fått 3+ idag, 4+5 :hilarious: enda mer nervøs blir jeg når tantene mine er TRILLINGER, og vi har fler i familien som er tvillinger, pluss at farmoren til mannen er tvilling.

hjelpes..:nailbiting:

tok en strimmel istad også, den ser sånn ut :p

Vedlegg

• DE3DD37B-239A-4B63-84CA-4A05C9E6D46C.jpeg
    DE3DD37B-239A-4B63-84CA-4A05C9E6D46C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 55
Last edited:
Min siste strimmeltest 4+6 idag! :Heartred

Vedlegg

• 835C93F6-8D67-4265-BFF4-FF9BC44E8C2C.jpeg
    835C93F6-8D67-4265-BFF4-FF9BC44E8C2C.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 45
Jeg fikk denne her rfsu testen på 4+5
Den bare smalt ut positiv så fort urin krøp opp dit fargestreken lå. Test streken dukket opp før kontrollstreken for å si det sånn. Så tydelig positiv har jeg ikke opplevd bortsett fra da jeg testet 6 uker på vei sist gang.

Kanskje jeg er den med tvillinger i gruppa? :nailbiting:

Vedlegg

• 20220202_225818.jpg
    20220202_225818.jpg
    1,2 MB · Visninger: 34
Haha la oss ikke håpe det:angelic:

Holder med en om gangen helst :)
Men skulle det vært to så hadde det nok blitt veldig spennende ;)

Er bare glad den stiger ❤️
Fikk tvillinggutter i 2017, så kan skrive under på at det er mindre tøft enn man frykter, iallfall ble det det for min del. Uplanlagt gravid med nr 4 nå, kun 1 og jeg gleder meg enormt til barseltid med kun én baby, dersom dette går veien❤️

Den bare smalt ut positiv så fort urin krøp opp dit fargestreken lå. Test streken dukket opp før kontrollstreken for å si det sånn. Så tydelig positiv har jeg ikke opplevd bortsett fra da jeg testet 6 uker på vei sist gang.

Fikk tvillinger selv i 2017, og det er og var en veldig veldig fin opplevelse❤️

Min test oppførte seg akuratt likt igår, 4+6 så håper virkelig ikke det har noe å si :hilarious::hilarious: men en gang fargen krøp over testfeltet kom streken frem, deretter kontrollstreken:oops:

Fikk 2-3 på CB i dag❤️ Ikm er på lørdag

Vedlegg

• C5BD60C1-A88A-42A1-97DD-73E3CE6880FE.jpeg
    C5BD60C1-A88A-42A1-97DD-73E3CE6880FE.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 35
Tester fra 4+2 og 4+5:Heartred

Vedlegg

• 20220202_132101.jpg
    20220202_132101.jpg
    400,3 KB · Visninger: 25
  • 20220205_214948.jpg
    20220205_214948.jpg
    759,3 KB · Visninger: 25
Jeg er redd for at jeg begynner å ane ugler i mosen dessverre :(

Easy@home økte fint til jeg gikk tom. Hadde noen babyplan liggende. De ga mye svakere strek enn Easy@home. Jeg tok en babyplan tre dager siden og en til nå, og det er jo ikke stigning i det hele tatt. Veldig svake synes jeg, jeg er jo 4+6 i dag :( uff altså, frykter absolutt det verste nå.

20220206_114901.jpg

Easy@home økte fint til jeg gikk tom. Hadde noen babyplan liggende. De ga mye svakere strek enn Easy@home. Jeg tok en babyplan tre dager siden og en til nå, og det er jo ikke stigning i det hele tatt. Veldig svake synes jeg, jeg er jo 4+6 i dag :( uff altså, frykter absolutt det verste nå.

Vis vedlegget 376990

Jeg synes babyplan sine gir veldig variable streker. Kan variere masse alt ettersom hvor mye fargestoff som er i strimlene. Så ville ikke tatt sorgen på forskudd❤️

Vis vedlegget 376990

Babyplantestene er veldig ulike i fargestoffet! Jeg tok to stk på samme urin som slo ut totalt ulikt :eek: Har du mulighet for å dra til lege å måle hcg? Krysser fingrene for deg :Heartred

Vis vedlegget 376990
Krysser fingrene og håper for deg at dette ikke har noe å si, og at lille spire trives godt inni magen din :Heartred

Back
Topp