Gratulerer såå masseEtter å egentlig ha mistet troa (pga negative tidligtester) fikk jeg svaaaak antydning i går kveld. I dag fikk jeg positiv digital (12 dpo).
Jeg håååååper det er en sterk spire som trives, for dette er så ønsket <3

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såå masseEtter å egentlig ha mistet troa (pga negative tidligtester) fikk jeg svaaaak antydning i går kveld. I dag fikk jeg positiv digital (12 dpo).
Jeg håååååper det er en sterk spire som trives, for dette er så ønsket <3

Så spennende, jeg tenker å ta en ny om 1.5 uke for å se om den er 3+ Også slutter jeg nok å testeJeg skal ta den andre digitale på lørdag når jeg er 5 uker tenkte jeg![]()

Det skal jeg åSå spennende, jeg tenker å ta en ny om 1.5 uke for å se om den er 3+ Også slutter jeg nok å teste![]()
Ånei! Så utrolig leit å høre, sender deg en stor klemI dag sa testen «ikke gravid».. antar derfor at dette ikke går veienganske skuffa ja…

Åneii så utrolig trist!I dag sa testen «ikke gravid».. antar derfor at dette ikke går veienganske skuffa ja…

selvom det betyr at det er bra øktning på testene her.Sniker. Kanskje det er to?Wait.. what? Jeg har bare «hoppet over» 2-3, og fikk 3+ idag. Aldri fått 3+ så tidlig, alltid fått 2-3 rundt 5 uker. Og jeg er jo bare 4+5. nå ble jeg jo nesten litt bekymretselvom det betyr at det er bra øktning på testene her.
Haha nei det bare går ikkeSniker. Kanskje det er to?![]()
da tror jeg mannen får hjertestopp
I dag sa testen «ikke gravid».. antar derfor at dette ikke går veienganske skuffa ja…
I dag sa testen «ikke gravid».. antar derfor at dette ikke går veienganske skuffa ja…
Ved forrige svangerskap tok jeg hcg i blodet samme dag jeg tok digital, ca 5+0. Den digitale viste 2-3, men blodprøven viste at nivået var over 3000. Ved hcg på 2200 ca skal testen vise 3+. Så det er ikke eksakt vitenskap dette med clearblue digital.Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg er 5+4 i dag hvis man regner fra første dag i forrige mens. Men så tok jeg digital test i går og den viste 2-3 uker. Burde den ikke vist 3+? Når burde jeg evt teste på nytt?
Det skal sies at den første testen jeg tok (på IKM) var ganske svak. Men allerede dagen etter var streken mye sterkere.
Ved forrige svangerskap tok jeg hcg i blodet samme dag jeg tok digital, ca 5+0. Den digitale viste 2-3, men blodprøven viste at nivået var over 3000. Ved hcg på 2200 ca skal testen vise 3+. Så det er ikke eksakt vitenskap dette med clearblue digital.

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg er 5+4 i dag hvis man regner fra første dag i forrige mens. Men så tok jeg digital test i går og den viste 2-3 uker. Burde den ikke vist 3+? Når burde jeg evt teste på nytt?
Det skal sies at den første testen jeg tok (på IKM) var ganske svak. Men allerede dagen etter var streken mye sterkere.