Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott strek!Har testet med noen dagers mellomrom bare fordi jeg er så redd for at streken skal bli svakere (som forrige gang), men er 6+3 nå og tenker jeg er fornøyd
Jeg. Har vært veldig fornøyd med babyplan! Brukte de mye sist gang vi prøvde rfsu har jeg igrunn bare hørt dårlig om så vet ikke om jeg hadde stolt på de.Ser mange her bruker Babyplan sine teststrimler, er dere fornøyde med dem?
Jeg rasket med meg en pakke strimler fra RFSU, men synes de viser så svake streker Noen som har med erfaringer med disse kontra andre?
Har forøvrig testet 2-3 med clearblue digital på 4+2, men på 5+2 stod det fortsatt 2-3. Hadde håpet på 3+ Krysser fingrene på at det bare går litt treigt
Jeg. Har vært veldig fornøyd med babyplan! Brukte de mye sist gang vi prøvde rfsu har jeg igrunn bare hørt dårlig om så vet ikke om jeg hadde stolt på de.
Ang. Uker og cbd, opplever jeg omtrent akkurat det samme nå. Fikk 2-3 4+0 og i dag 5+0 fikk jeg igjen 2-3. Kjenner det stresser meg.. håper for oss begge to at det ikke har noe å si, og at 3+ er like rundt hjørnet
Jeg. Har vært veldig fornøyd med babyplan! Brukte de mye sist gang vi prøvde rfsu har jeg igrunn bare hørt dårlig om så vet ikke om jeg hadde stolt på de.
Ang. Uker og cbd, opplever jeg omtrent akkurat det samme nå. Fikk 2-3 4+0 og i dag 5+0 fikk jeg igjen 2-3. Kjenner det stresser meg.. håper for oss begge to at det ikke har noe å si, og at 3+ er like rundt hjørnet
Hadde håpet det skulle stå 3+ idag siden på bv har dem regnet jeg er 5 + 2 idag.
Får ikke datoen 2 til 9 november til å stemme med unnfangelse da jeg nok hadde EL rundt 29 / 30
Er hvert fall glad for at det i det hele tatt fortsatt står gravid
Jeg fikk også litt panikk da testen ikke viste 3+, når jeg var 5+0. Men etter en del googling, leste jeg at mange ikke får det før 5+6 og 6+0 uten at noe er galt. Fikk forøvrig 3+, når jeg var 5+4. Vent en drøy uke og test igjen
Hadde håpet det skulle stå 3+ idag siden på bv har dem regnet jeg er 5 + 2 idag.
Får ikke datoen 2 til 9 november til å stemme med unnfangelse da jeg nok hadde EL rundt 29 / 30
Er hvert fall glad for at det i det hele tatt fortsatt står gravid
Da er vi i samme båt, tenker du å teste igjen med digital senere?
Lurer på om jeg bare blir mer usikker av all denne testingen, så jeg har fått time til blodprøve i morgen, sååå spent!
Var hos legen, men tror ikke det ble tatt hcg prøve. Sa til legen jeg ønsket å ta en sånn blodprøve.
Hvis det ikke ble tatt syns jeg ikke legen hørte mine ønsker syns jeg
Når jeg var der prøvde jeg å snakke om bekymringene mine jeg hadde rundt dette med svangerskap og at det var første gangen jeg er det så derfor går det noen ekstra tanker i hodet mitt om dagen.
Men da er det jo bare for meg å ringe til legen igjen for å bestille opp nye blodprøver evt.
Står på venteliste så håper jeg får ny lege snart
Det er første her også, så alt er nytt for min del også! Tror heller ikke de måler hcg på meg heller, men får i alle fall svar på om hvordan det står til ellers Ble litt beroliget siden blodtrykk, blodsukker etc. så fint ut. Prøver å tenke positivt selv om jeg er bekymret for det meste
Hun tok så og si ingen prøver av meg, for legen mente jeg skulle vente til i januar da jeg er 12 uker på vei.
Før vi begynte med svangerskapskontroll.
Hvor langt er du på vei?
6+1 nå De tok bare «vanlig» blodprøve og urinprøve her, men da får jeg i alle fall svar på om det er noe jeg trenger tilskudd av. Skal til jordmor i uke 12, det blir i starten av januar
Har ikke tenkt til å kjøpe flere digitale, men har bestilt noen strimmeltester fra Babyplan nå for å tilfredsstille testetrangen